Педагог-психологтың 2023-2024 оқу жылына арналған жылдық жоспары
1. Диагностикалықжұмыстар | |||||||||||
№ р/с | Іс-шаралар | Жұмыстың бағыттары | Нысананалы топ | Орындау мерзімі | Орындалу нысаны | Жауапты лар | Орындалуы туралы белгі | ||||
1.1 | «Керн-Иерасик» әдістемесі Тест, 1-сынып | Диагностикалық | 1-сынып | Қыркүйек | Анықтама, мәлімет | Психолог | |||||
1.2 | Мектепке жаңадан келген оқушылар мен жұмыс. Сауалнама | Жаңадан келген оқушылар | Қажет кезде | Анықтама | Психолог | ||||||
1.3 | Аутодеструктивті мінез-қылық әрекеттерінің алдын- алу «МЦВ-8» тест | 8-11 сынып | Қыркүйек | Анықтама, мәлімет | Психолог | ||||||
5-7 сынып | Қазан | ||||||||||
1.4 | Құқық бұзушылыққа байланысты ақпарат алу. «Әлімжеттік, бопсалау фактілерін анықтау» сауалнамасы | 8-9 сынып | Қыркүйек | Анықтама | Психолог | ||||||
1.5 | Темперамент типін анықтау «Темпераментті анықтау» тесті | 5сынып | Қыркүйек | Анықтама | Психолог | ||||||
1.6 | Сыныптың қарым-қатынасын зерттеу «Социометрия әдісі» | 2-8 сынып | Қыркүйек | Анықтама | Психолог | ||||||
1.7 | Жас маманға арналған анкета «Сауалнама» | Жас маман | Қыркүйек | Анықтама | Психолог | ||||||
1.8 | Үлгермеушіліктің себеп-салдарын зерделеу және үлгерімі төмен оқушыларды анықтау «Сауалнама» | Пән мұғалімдері, сынып жетекшілер | Қыркүйек | Анықтама | Психолог | ||||||
1.9 | Мұғалімнің дарынды балалармен жұмыс жасау қабілетін анықтау «Тест» | Пән мұғалімдері, сынып жетекшілер | Қыркүйек | Анықтама | Психолог | ||||||
1.10 | 5-ші сынып оқушыларының орта буынға бейімделуін анықтау «Филлипс тесті» | 5-сынп | Қазан | Анықтама | Психолог | ||||||
1.11 | Оқушылардың өзін-өзін бағалауын анықтау «С.Спилбергер бойынша өзін-өзі бағалаудың тұлғалық шкаласы» | 10-сынып | Қазан | Анықтама | Психолог | ||||||
1.12 | Үлгерімі төмен оқушылардың таным процесі деңгейін анықтау «Таным процесі әдістері» | Үлгерімі төмен оқушылар 5-8 сынып | Қазан | Анықтама | Психолог | ||||||
1.13 | Оқушылардың өзіне деген сенімділігін анықтау «Сіз өзіңізге сенімдісіз бе?» /тест/ | 11-сынып | Қазан | Анықтама | Психолог | ||||||
1.14 | Зорлық-зомбылыққа душар болған оқушыларды анықтау. «Зорлық-зомбылық туралы» сауалнама | 7-10 сынып | Қазан | Анықтама | Психолог | ||||||
1.15 | Зиянды әдеттердің алдын-алу. «Есірткіден аулақ бол» сауалнама | 8-10 сынып | Қазан | Анықтама | Психолог | ||||||
1.16 | «Ерте жүктіліктің алдын алу» Сауалнама | 8-11 сынып қыздар | Қазан | Анықтама | Психолог | ||||||
1.17 | Мектепалды даярлық тобындағы оқушылармен жұмыс «Нежнова әдістемесі» | МАД тобы | Қазан | Анықтама | Психолог | ||||||
1.18 | Сыныптағы дарынды оқушыларды анықтау «Дарындылық картасы» тесті | 5-10 сынып | Қазан | Анықтама | Психолог | ||||||
1.19 | Мектеп ұжымының психология лық ахуалын анықтау «Ұжымның атмосфералық ахуалы» тесті | Мектеп мұғалімдері | Қараша | Анықтама | Психолог | ||||||
1.20 | Мектеп түлектерінің мазасыздық деңгейін анықтау «Кондаш Скрининг-тесті» | 11-сынып | Қараша | Анықтама | Психолог | ||||||
1.21 | Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс. Зейін көлемін анықтау тесті | Инклюзив оқушылар | Қараша | Анықтама | Психолог | ||||||
1.22 | Ата-аналардан балаларының мазасыздық пен невроздық жағдайға бейімділігін анықтау «Захаров әдістемесі» | Ата-аналар | Қараша | Анықтама | Психолог | ||||||
1.23 | Тұлғаның күйзеліске өзіндік тұрақтылығын анықтау. Тест | 9-сынып | Желтоқсан | Анықтама | Психолог | ||||||
1.24 | Өзін-өзі бағалауды анықтау жұмысы «Өзіндік бағалау тесті» | Инклюзив оқушылар | Желтоқсан | Анықтама | Психолог | ||||||
1.25 | «Мектептегі буллинг»Сауалнама | 5-7 сынып | Желтоқсан | Анықтама | Психолог | ||||||
1.26 | 2-сынып оқушыларының танымдық процестерін анықтау Тест | 2-сынып | Желтоқсан | Анықтама | Психолог | ||||||
1.27 | Зиянды әдеттердің алдын алу. Сауалнама | 7-сынып | Қаңтар | Анықтама | Психолог | ||||||
1.28 | 3-4 сынып оқушыларының танымдық процестерін анықтау. тест | 3-4 сынып | Қаңтар | Анықтама | Психолог | ||||||
1.29 | Үлгерімі төмен оқушылардың логика лық ойлау қабілетінің деңгейін анықтау «Аяқталмаған сөйлем» әдісі | Үлгерімі төмен оқушылар 5-8 сынып | Қаңтар | Анықтама | Психолог | ||||||
1.30 | Ата-аналардан мектеп түлектерінің қорытынды аттестаттауға дайындығын анықтау «Қорытынды аттестаттауға балаңыздың дайындығы қандай?» Сауалнама | 11-сынып ата-аналары | Ақпан | Анықтама | Психолог | ||||||
1.31 | Жасөспірімдердің мазасыздық деңгейін анықтау «Кондаш тесті» | 5-7 сынып | Ақпан | Анықтама | Психолог | ||||||
1.3 | Үлгерімі төмен оқушылардың өзін-өзі бағалау деңгейін анықтау «8 шеңбер әдістемесі» | 5-8 сынып | Наурыз | Анықтама | Психолог | ||||||
1.33 | Ата-ана мен бала арасындағы қарым-қатынасты анықтау «Қарым-қатынас сауалнамасы» | 5-10 сынып ата-аналар | Наурыз | Анықтама | Психолог | ||||||
1.34 | Әлімжеттік бопсалау фактілерін анықтау. Жасырын сауалнама | 7-10 сынып | Наурыз | Анықтама | Психолог | ||||||
1.35 | Жасөспірімдердің аутодеструк тивті мінез-құлқын зерттеу «Л. Вассерманның невротизация деңгейiн анықтау тесті» | 10-11сынып | Наурыз | Анықтама | Психолог | ||||||
1.36 | Мектеп мұғалімдерінің стресстік деңгейін анықтау «Стресс тесті» | Мектеп мұғалімдері | Сәуір | Анықтама | Психолог | ||||||
1.37 | Оқушылардың бойындағы стресстік деңгейді анықтау «Стресс тесті» | 8-9 сынып | Сәуір | Анықтама | Психолог | ||||||
1.38 | «Басшы біліктілігі» мектеп рейтингісі. Сауалнама | Жалпы ұжым | Мамыр | Анықтама | Психолог | ||||||
2.1 | Оқушыларының өз бойындағы қобалжуды, үрейді жеңуге ықпал ету, өзіне сенімділігін арттыру. «Қобалжу, үрейді жеңу жаттығулары» | түзету-дамыту жұмысы | 5-6 сынып | Қазан | Хаттама | Психолог | |||||
2.2 | 1-ші сынып оқушыларын психологиялық сүйемелдеу «Ойын жаттығулар» | 1-сынып | Қазан | Анықтама | Психолог | ||||||
2.3 | Оқушының өз бойындағы эмоцияларын ретке келтіруді қалыптастыру. Тренинг «Күйзеліске жол жоқ» | 7-10 сынып | Қазан | Хаттама | Психолог | ||||||
2.4 | Оқушыларға өз көңіл-күйін, эмоциясын басқаруға ықпал жасау. Тренинг «Өз көңіл-күйіңді қалай басқаруға болады?» | 11-сынып | Қараша | Хаттама | Психолог | ||||||
2.5 | Оқушылардың өзін-өзі тануына ықпал жасау. Тренинг «Өз-өзіңді танысаң-істің басы» | 8-сынып | Қаңтар | Хаттама | Психолог | ||||||
2.6 | Жасөспірімдер арасындағы келеңсіз оқиғалардың алдын-алу. Тренинг «Көңілді болайық әрқашан» | 5-7 сынып | Ақпан | Хаттама | Психолог | ||||||
2.7 | Оқушылардың өмірге құштарлығын арттыру тренингі «Жоғарғы көңіл-күймен жүреміз біз әрдайым» | 10-11 сынып | Наурыз | Хаттама | Психолог | ||||||
2.8 | Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар оқушылармен жұмыс. Оқушылардың сөздік қорын дамыту әдістері | Инклюзив оқушылар | Наурыз | Хаттама | Психолог | ||||||
2.9 | Мектеп түлектерінің ішкі сезімін, жай-күйін анықтау. «Ғажайып сезімдер әлемі» Арттерапия | 11-сынып | Сәуір | Хаттама | Психолог | ||||||
2.10 | Оқушылардың өз көңіл-күйін реттеуге ықпал жасау. «Көңіл-күйді реттеу жаттығулары» | 11-сынып | Мамыр | Психолог | |||||||
3. Психологиялық және педагогикалық ағарту | |||||||||||
3.1 | Аутодеструктивті мінез-құлық әрекеттерінің алдын алу. Дөңгелек үстел | Психологиялық және педагогикалық ағарту | Ата-ана, мұғалімдер | Қазан | Хаттама | ДТІЖО, ИДН, Психолог | |||||
3.2 | Бала мінез-құлқының ауытқуына әсер етуі мүмкін факторлардың алдын-алу. «Адам психикасы және оның денсаулыққа әсері» Баяндама | Сынып жетекшілер, пән мұғалімдері | Қазан | Хаттама | Психолог | ||||||
3.3 | Үлгерімі төмен оқушылардың зейінін дамыту жолдары. Баяндама | Сынып жетекшілер | Қараша | Хаттама | Психолог | ||||||
3.4 | Ерте жүктіліктің алдын-алу. «Ерте жүктіліктің жасырын жақтарын білесіңбе?» Баяндама | 8-11 сынып қыздары | Қараша | Хаттама | ДТІЖО, Медбике, Психолог | ||||||
3.5 | Интернет сайттары жайында түсіндірме жұмыс «Интернеттің пайдасы мен зияны». Дөңгелек үстел | 5-11 сынып | Қараша | Хаттама | Психолог | ||||||
3.6 | «Оқушы этикасын таныстыру» Баяндама | 8-11 сынып ұлдары 6-сынып | Қараша | Хаттама | Психолог, Ұлдар ұйымының жетекшісі А.Әбденбаев | ||||||
3.7 | Жағымды достық қарым-қатынас орнатуға ықпал жасау. «Дос болайық бәріміз» тренинг | Желтоқсан | Хаттама | Психолог | |||||||
3.8 | Ұжымда жағымды қарым-қатынас орнату «Менің ұжымым,сыйластық, жарастық орнаған ортам» Семинар-тренинг | Мектеп мұғалімдері | Қаңтар | Хаттама | Психолог | ||||||
3.9 | Ата-аналарға баланың бойындағы психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерді таныстыру «Жасөспірімдер тәрбиесінің қалыптасуындағы ата-ананың рөлі» Дөңгелек үстел | Ата-аналар | Қаңтар | Хаттама | Психолог | ||||||
3.10 | Рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеу. Тренинг «Жат қылықтан аулақ болу» | 7 сынып | Қаңтар | Хаттама | Психолог | ||||||
3.11 | Жат қылықтардың адамның өміріне кері әсері туралы түсіндіру. Дөңгелек үстел «Жат қылықтардың қыздар тағдырына әсері» | 8-11 сынып қыздар | Наурыз | Хаттама | Психолог, Қыздар ұйымының жетекшісі Г.Тамабаева | ||||||
3.12 | Жас мамандарға қолдау көрсету. Дөңгелек үстел «Мамандығым мақтанышым» | Жас мамандар 8-11 сынып ұлдар | Наурыз | Хаттама | Психолог | ||||||
3.13 | «Темекі тарту- денсаулығыңа зиян» Баяндама | Наурыз | Хаттама | Психолог, Медбике | |||||||
3.14 | Оқушылардың өмірге құштарлығын арттыру. Эссе «Өмір сен ғажапсың» | 8-9 сынып 7-сынып | Сәуір | Хаттама | Психолог | ||||||
3.15 | Оқушылардың өмірге құштарлығын арттыру. Эссе «Өмір сен ғажапсың» | Мамыр | Хаттама | Психолог | |||||||
4. Консультация беру | |||||||||||
4.1 | Психологиялық қолдау көрсету. Кеңес беру, әңгімелесу | Консультация беру | Мұғалімдер, оқушылар, ата-ана | Жыл бойы | Хаттама | Психолог | |||||
4.2 | «Бастауыш сынып жасындағы бала психологиясы және оны тәрбиелеу жолдары» Баяндама | 1 сынып ата-аналары | Қазан | Хаттама | Психолог | ||||||
4.3 | «5 сынып оқушыларының орта буынға бейімделу мәселелері» Семинар-тренинг | 5 сынып ата-аналары | Қазан | Хаттама | Психолог | ||||||
4.4 | Мектеп түлектерінің ата-аналарына балаларына қорытынды аттестатауға дайындалуға ықпал жасау. «Қорытынды аттестаттауға психологиялық дайындық» Дөңгелек үстел | 11-сынып ата-аналары | Қазан | Хаттама | Психолог | ||||||
4.5 | Пән мұғалімдері мен сынып жетекшілердің мектеп түлектеріне психологиялық қолдау көрсетуіне ықпал жасау Семинар-тренинг | 11 сыныптың пән мұғалімдері | Қараша | Хаттама | Психолог | ||||||
4.6 | Жас мамандарға кәсіби қызметке бейімделуге ықпал жасау. Тренинг «Жас мамандардың кәсіби қызметке бейімделуін жетілдіру жолдары» | Жас маман 8-11 сынып қыздары 8-11 сынып ұлдары | Қараша | Хаттама | Психолог | ||||||
4.7 | Қыздарға тән қасиеттерді бойына сіңіруге тәрбиелеу. Іске сәт, бойжеткен! Қыздарға кеңес | Желтоқсан | Психолог, Қыздар ұйымының жетекшісі Г.Тамабаева | ||||||||
4.8 | Ұлдарға тән қасиеттерді бойына сіңіруге тәрбиелеу. «Ұл тәрбиесі» Ұлдарға кеңес | Желтоқсан | Психолог, Ұлдар ұйымының жетекшісі А.Әбденбаев | ||||||||
4.9 | Жасөспірім қыздардың дамуына әсер ететін ерекшеліктермен таныстыру «Жасөспірім қыздарға кеңес» | 8-11 сынып қыздары | Ақпан | Психолог, Қыздар ұйымының жетекшісі Г.Тамабаева | |||||||
4.10 | Жасөспірімдердің қарым-қатынасында өзара сенімділікті орнату. Ұлдарға кеңес | 8-11 сынып ұлдары | Ақпан | Психолог, Ұлдар ұйымының жетекшісі А.Әбденбаев | |||||||
5. Ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс | |||||||||||
5.1 | Психология бойынша олимпиадаларға қатысу. Олимпиада | Ұйымдастыру-әдістемелік | Жыл бойы | Психолог | |||||||
5.2 | Әлеуметтік желілерден ақпарат көздерін алу | Жыл бойы | Психолог | ||||||||
5.3 | Жылдық жұмыс бойынша талдамалық есеп І жарты жылдық ІІ жарты жылдық | Психолог | |||||||||
5.4 | Жаңа оқу жылына дайындық, жоспар құру | Психолог |