2024-2025 оқу жылына арналған әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары
Әкім Тарази атындағы тірек мектебінің (РО) 2024-2025 оқу жылына арналған әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары
Тақырыбы: Білім алушылардың әлеуметтендіру үрдісін ұйымдастырып, түрлі кедергілерге қарсы тұра алатын тұлғаны қалыптастыру
Мектептің әлеуметтік-педагогикалық жұмысының мақсаты:
Мектептің әлеуметтік осал топтағы оқушыларына әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсете отырып, әлеуметтік теңсіздіктің алдын алу
Міндеттері:
- Мектеп білім алушыларының әлеуметтік жағдайын жан-жақты зерттеу және болжау, сол арқылы әлеуметтік шаралардың орындалуын қамтамасыз етіп, бала үшін білім алуға қолайлы орта құру;
- «Бала-отбасы-мектеп» моделіндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс негізінде әлеуметтік жетімдіктің алдын алу;
- Білім алушылардың құқықтық, әлеуметтік білімі мен жауапкершілігін қалыптастыру, баланың жан-жақты дамуын әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу.
Р/c | Өткізілетін іс- шара | Орындалу мерзімі | Жауаптылар | Есеп беру нысаны |
1. | Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу | |||
1.1 | Оқу жылына арналған әлеуметтік педагогтың жоспарын талдау, бекіту | Тамыз | ДТІЖО әлеуметік педагог | Жоспар |
1.2 | «Мектепке жол» акциясы аясында мектепішілік құрылған мобильдік топпен бірлесе отырып, мектепке әлеуметтік жағдайларына байланысты келе алмайтын оқушыларды анықтау. -Әлеуметтік көмек алатын отбасыдан шыққан оқушылардың ата-аналарына түсіндірме жұмыстарын жүргізу. | тамыз | ДТІЖО әлеуметтік педагог | Акция аясында |
1.3 | «Мектепке жол» акциясы аясында әлеуметтік қорғауды қажет ететін отбасынан шыққан балаларды «Міндетті білім қорынан» көрсетілетін қаржылай және материалдық көмекке ұсыну. -Демеушілер тарапынан көрсетілетін қайырымдылық іс шараларын ұйымдастыру. | Тамыз Қыркүй ек | ДТІЖО әлеуметтік педагог | Акт, суреттер ДЖК анықта ма |
1.4 | Мектеп әкімшілігімен бірлесе отырып, ыстық тамақпен қамту жұмыстарын ұйымдастыру. Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасы балаларын бір мезгіл қоғамдық тамақпен қамту бойынша құжаттар жинақтау, тізім құрып, бекіту | тамыз | әлеуметтік педагог ДТІЖО | Пед кеңес анықтама |
1.5 | Мектептің әлеуметтік паспортын жасау мақсатында мектеп оқушыларының әлеуметтік жағдайына сынып жетекшілермен бірлесе отырып, зерттеу жұмыстарын жүргізу, сыныптың әлеуметтік паспортын жасау. - Толық отбасылар Толық емес отбасы Анасы жоқ отбасылар Әкесі жоқ отбасылар Ата-анасының бірі бар ажырасқан отбасы Көп балалы отбасы Аз қамтамасыз етілген оқушылар отбасы Қорғаншылық (қамқоршылықтағы) балалар Мүгедек балалар, мүмкіндігі шектеулі үйде оқытылатын оқушылар; Басқа мемлекеттің азаматы болып табылатын білім алушылар Кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі бөлімде есепте тұрғандар Мектепішілік бақылау есебінде тұрғандар Өгей ата-анамен тұратын Әр бала өз отбасымен жақын туыстарының үйінде тәрбиеленетін Жалдамалы пәтерде тұратын отбасылар Ата-аналарының білім: Жоғары, жоғары білімнен кейінгі Техникалық және кәсіптік орта білім | Қыркүйек | әлеуметтік педагог сынып жетекшілер | Анықтама |
1.6 | Оқушылардың әлеуметтік санатын зерттеу қорытындысы бойынша мектептің әлеуметтік паспорты : Тұл жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылар - Ерекше білімді қажет ететін, үйде оқытылатын оқушылар - Атаулы әлеуметтік көмек алатын отбасынан шыққан оқушылар - Аз қамтылған отбасынан шыққан оқушылар - Көп балалы отбасынан шыққан оқушылар - Жартылай жетім отбасынан шыққан оқушылар - Ажырасқан отбасынан шыққан оқушылар - Ерекше назарды қажет ететін отбасынан шыққан оқушылар - Мектепте оқитын мүгедектігі бар оқушылар - Өгей ата-анамен тұратын оқушылар (өгей әкемен тұратын, өгей анамен тұратын) -Жақын және алыс шет ел азаматтығы бар оқушылар - Қандас отбасыдан шыққан оқушылар | Қыркүй ек | әлеуметтік педагог | Мектеп тің әлеуметтік төлқұжатын әзірлеу |
1.7 | Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасынан шыққан балалардың білім алуына жағдай жасау мақсатында оқулықтармен қамтамасыз ету жұмыстарын қадағалау. | Тамыз қыркүйек | әлеуметтік педагог сынып жетекші кітапханашы | анықтама |
2 | Бала құқығын қорғау жұмысы | |||
2.1 | Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылармен және қорғаншылармен АББ байланыса отырып жұмыс жүргізу. | жыл бойы | әлеуметтік педагог | Қамқоршы есебі |
2.3 | Ата-ана және бала құқығы туралы ата-аналар жиналыстарында түсіндірме жұмыстарын жүргізу | тоқсан сайын | әлеуметтік педагог сынып жетекшілер психолог | анықтама |
2.4 | «Мектептегі бала құқығы» оқушылар арасында түсіндірме жұмыстарын жүргізу. | қазан | әлеуметтік педагог ДТІЖО | мәлімет |
2.5 | Қазақстан республикасы Конституциясының 30 бабының орындалу барысы.Қайырымдылық акциясы мен тегін ыстық тамақпен қамтылу барысы. Қайырымдылық акциясы мен тегін ыстық тамақпен қамтылу барысы. ДЖК отырысы | Қыркүй ек | әлеуметік педагог | ДЖК отырысы анықтама |
2.6 | «Мейірімді жүрек» білім алушылармен әңгімелесу,пікір алмасу | қаңтар | әлеуметік педагог Сынып жетекшілер | Анықтама |
2.7 | Қазақстан республикасы Конституциясының 30 бабының орындалу барысы. Бір мезгіл тегін ыстық тамақтың ұйымдастырылу жағдайы | Ай сайын | ДТІЖО Әлеуметтәк педагог | ДЖК отырысы анықтама |
3 | Әр түрлі есепте тұрған оқушылармен жеке -профилактикалық жұмыс | |||
3.1 | Үйде оқытылатын оқушылардың үй жағдайына зерделеу жұмыстарын жүргізу, ата-аналарына психологиялық педагогикалық әлеуметтік қолдау көрсету жұмыстарын жүргізу. | жылына екі рет | әлеуметтік педагог және комиссия құрамы | Акт |
3.2 | Әлеуметтік педагогикалық қолдауды қажет ететін (жаңадан анықталып, проблемалық жағдайға тап болған) отбасынан шыққан оқушылармен кешенді жұмыстар жүргізу | Қыркүй ек | ДТІЖО сынып жетекші әлеуметтік педагог психолог | Анықтама |
3.3 | Мектепішілік есепте тұратын қиын және құқықбұзуға бейім оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалануын қадағалау Әлеуметтік- тұрмыстық жағдайына зерделеу жүргізу. | жыл бойы | ДТІЖО әлеуметтік педагог психолог сынып жетекшілер | Тізім АКТ |
3.4 | Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасынан шыққан оқушылардың мектепішілік және қала сыртындағы лагерьде демалуын қамтасыз ету жұмыстарын ұйымдастыру | мамыр | ДТІЖО әлеуметтік педагог сынып жетекшілер | Оқушы құжаттарын жинау |
4 | Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі бөлім,кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия,қамқоршылық және қорғаншылық ) өзара іс қимыл жүргізу жұмысы | |||
4.1 | Жетім және қамқорлықтағы оқушылардың, үйде оқытылатын оқушылардың үйлеріне барып зерделеу жұмыстарын жүргізу | үнемі | әлеуметтік педагог психолог сынып жетекші | болған жағдай да |
4.2 | Сабақтан себепсіз қалып кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссияға ұсынылған оқышылармен (бар болған жағдайда) психологиялық педагогикалық, әлеуметтік жұмыс жүргізу. | үнемі | ||
4.3 | Ата- апасымен тұратын оқушылардың отбасылық , әлеуметтік жағдайын бақылау | үнемі | ||
5 | Білім алушылардың ата- аналарымен(отбасыларымен) профилактикалық жұмыс | |||
5.1 | Ата-аналар жиналыстарына қатысу; Сынып жетекшілерінің әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау. | І.ІІ.ІІІ.ІV тоқсан | әлеуметтік педагог ДТІЖО | хаттама |
5.2 | Әлеуметтік көмекті қажет ететін, ерекше білімді қажет ететін оқушылардың білім алуын қадағалау. | үнемі | әлеуметік педагог | кеңес беру анасы мен сұхбаттасу |
5.3 | Аудандық әкімшілік, және қалалық жұмыспен қамту орталығымен байланыста болып, АӘК алушы отбасылардың тізімін тоқсан сайын алып отыру, оқушыларды анықтау, | І.ІІ.ІІІ.ІV тоқсан | әлеуметтік педагог | |
5.4 | Аз қамтылған отбасы балаларына берілген көмектің қорытынды есебі.Ата-аналар жиналысы | мамыр | әлеуметік педагог | есеп |
6 | Диагностикалау- талдау қызметі | |||
6.1 | Оқушылардың отбасындағы қарым қатынасты анықтау мақсатында «Отбасымдағы өз ойым, өз орным» сауалнамасын алып, диагностика жүргізу. 8-10 сыныптар аралығы. | мамыр | әлеуметтік педагог | Анықтама |
6.2 | Әлеуметтік педагог қызметінің жылдық жұмыс нәтижесінің қорытынды есебі | мамыр | әлеуметтік педагог | талдау |
6.3 | «Мектептегі ыстық тамақ және буфеттік тамақтану» сауалнамасын жүргізу | Тоқсан сайын | Әлеуметтік педагог Сынып жетекшілер | Анықтама |
6.4 | Жалпыға бірдей білім қоры және арендатор есебінен ыстық тамақпен қамтылған оқушыларға «Дұрыс тамақтану қағидалары» тақырыбында мектеп оқушыларын түсіндірме жұмыстарын жүргізу | жоспар бойын ша | Медбике | Мәлімет |
Әлеуметтік педагог: Ж.А.Молдабеков