2024-2025 оқу жылына арналған әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары » Сш им Тарази
Жамбыл облысы
Жамбыл ауданы білім бөлімінің
"Тарази атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » 2024-2025 оқу жылына арналған әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары
02
сентябрь
2024

2024-2025 оқу жылына арналған әлеуметтік педагогтың жылдық жұмыс жоспары

Әкім Тарази атындағы  тірек мектебінің (РО)  2024-2025 оқу жылына  арналған әлеуметтік педагогтың    жылдық   жұмыс   жоспары


Тақырыбы: Білім алушылардың  әлеуметтендіру үрдісін  ұйымдастырып, түрлі кедергілерге қарсы тұра алатын  тұлғаны қалыптастыру


Мектептің әлеуметтік-педагогикалық жұмысының мақсаты: 

      Мектептің әлеуметтік осал топтағы оқушыларына әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсете отырып, әлеуметтік теңсіздіктің алдын алу

Міндеттері: 

-  Мектеп білім алушыларының әлеуметтік жағдайын жан-жақты зерттеу және болжау, сол арқылы әлеуметтік шаралардың орындалуын қамтамасыз етіп, бала үшін білім алуға қолайлы орта құру;

-  «Бала-отбасы-мектеп» моделіндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс негізінде әлеуметтік жетімдіктің алдын алу;

-  Білім алушылардың құқықтық, әлеуметтік білімі мен жауапкершілігін қалыптастыру, баланың жан-жақты дамуын әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу.


Р/c

Өткізілетін  іс- шара

Орындалу  мерзімі

Жауаптылар

Есеп беру нысаны

1.

             Сыныптарға, мектепке әлеуметтік паспорттауды жүргізу


1.1

Оқу жылына арналған әлеуметтік педагогтың жоспарын талдау, бекіту

Тамыз

ДТІЖО

әлеуметік педагог

Жоспар

1.2

«Мектепке жол» акциясы аясында мектепішілік құрылған мобильдік топпен бірлесе отырып, мектепке әлеуметтік жағдайларына байланысты келе алмайтын оқушыларды анықтау.

-Әлеуметтік көмек алатын отбасыдан шыққан оқушылардың ата-аналарына түсіндірме жұмыстарын жүргізу.

тамыз

ДТІЖО

әлеуметтік педагог

Акция аясында

1.3

«Мектепке жол» акциясы аясында әлеуметтік қорғауды қажет ететін отбасынан шыққан балаларды «Міндетті білім қорынан» көрсетілетін қаржылай және материалдық көмекке ұсыну.

-Демеушілер тарапынан көрсетілетін қайырымдылық іс шараларын ұйымдастыру.

Тамыз





Қыркүй

ек

ДТІЖО 

әлеуметтік педагог 

Акт, суреттер

ДЖК анықта

ма

1.4

Мектеп әкімшілігімен бірлесе отырып, ыстық тамақпен қамту жұмыстарын ұйымдастыру. 

Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасы балаларын бір мезгіл  қоғамдық тамақпен қамту бойынша құжаттар жинақтау, тізім құрып, бекіту

тамыз

әлеуметтік педагог ДТІЖО

Пед кеңес анықтама

1.5

Мектептің әлеуметтік паспортын жасау мақсатында мектеп оқушыларының әлеуметтік жағдайына сынып жетекшілермен бірлесе отырып,     зерттеу жұмыстарын жүргізу, сыныптың әлеуметтік паспортын жасау.

- Толық отбасылар

Толық емес отбасы 

Анасы жоқ отбасылар

Әкесі жоқ отбасылар

Ата-анасының бірі бар ажырасқан отбасы

Көп балалы отбасы

Аз қамтамасыз етілген оқушылар отбасы   

Қорғаншылық (қамқоршылықтағы) балалар

Мүгедек балалар, мүмкіндігі шектеулі үйде оқытылатын оқушылар;

Басқа мемлекеттің азаматы болып табылатын білім алушылар

Кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі бөлімде есепте тұрғандар

Мектепішілік бақылау есебінде тұрғандар

Өгей ата-анамен тұратын 

Әр бала  өз отбасымен жақын туыстарының үйінде тәрбиеленетін

Жалдамалы пәтерде тұратын отбасылар

Ата-аналарының білім:

Жоғары, жоғары білімнен кейінгі

Техникалық және кәсіптік  орта  білім


Қыркүйек

әлеуметтік педагог

сынып жетекшілер

Анықтама

1.6

Оқушылардың әлеуметтік санатын зерттеу қорытындысы бойынша  мектептің әлеуметтік паспорты : 

Тұл жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылар

- Ерекше білімді қажет ететін, үйде оқытылатын оқушылар

- Атаулы әлеуметтік көмек алатын отбасынан шыққан оқушылар

- Аз қамтылған отбасынан шыққан оқушылар

- Көп балалы отбасынан шыққан оқушылар

- Жартылай жетім отбасынан шыққан оқушылар

- Ажырасқан отбасынан шыққан оқушылар

- Ерекше назарды қажет ететін отбасынан шыққан оқушылар

- Мектепте оқитын мүгедектігі бар оқушылар

- Өгей ата-анамен тұратын оқушылар (өгей әкемен тұратын, өгей анамен тұратын)

-Жақын және алыс шет ел азаматтығы бар оқушылар

- Қандас отбасыдан шыққан оқушылар

Қыркүй

ек

әлеуметтік педагог

Мектеп

тің әлеуметтік     төлқұжатын әзірлеу

1.7

Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасынан шыққан балалардың білім алуына жағдай жасау мақсатында оқулықтармен қамтамасыз ету жұмыстарын қадағалау.

Тамыз

қыркүйек

әлеуметтік педагог сынып жетекші

кітапханашы

 анықтама

2

                                Бала құқығын қорғау жұмысы


2.1

Жетім және ата-анасының қамқорлығынсыз қалған оқушылармен және қорғаншылармен  АББ байланыса 

отырып жұмыс жүргізу.

жыл бойы

әлеуметтік педагог

Қамқоршы есебі

2.3

Ата-ана және бала құқығы туралы ата-аналар жиналыстарында түсіндірме жұмыстарын жүргізу

тоқсан сайын

әлеуметтік педагог сынып жетекшілер психолог

анықтама

2.4

«Мектептегі бала құқығы» оқушылар арасында түсіндірме жұмыстарын жүргізу.

 қазан

әлеуметтік педагог ДТІЖО

мәлімет 

2.5

Қазақстан республикасы Конституциясының 30 бабының орындалу барысы.Қайырымдылық акциясы мен тегін ыстық тамақпен қамтылу барысы. Қайырымдылық акциясы мен тегін ыстық тамақпен қамтылу барысы. ДЖК отырысы

Қыркүй

ек


әлеуметік педагог

ДЖК отырысы анықтама

2.6

«Мейірімді жүрек»  білім алушылармен  әңгімелесу,пікір алмасу

қаңтар

әлеуметік педагог 

Сынып жетекшілер

                          Анықтама

2.7

Қазақстан республикасы Конституциясының 30 бабының орындалу барысы.

Бір мезгіл тегін ыстық тамақтың ұйымдастырылу жағдайы

Ай сайын


ДТІЖО

Әлеуметтәк педагог

ДЖК отырысы анықтама

3

 Әр түрлі есепте тұрған  оқушылармен     жеке -профилактикалық  жұмыс


3.1

Үйде оқытылатын оқушылардың үй жағдайына зерделеу жұмыстарын жүргізу, ата-аналарына психологиялық педагогикалық әлеуметтік қолдау көрсету жұмыстарын жүргізу.

жылына екі рет

әлеуметтік педагог 

және комиссия құрамы

Акт 


3.2

Әлеуметтік педагогикалық қолдауды  қажет ететін (жаңадан анықталып, проблемалық жағдайға тап болған)  отбасынан шыққан оқушылармен кешенді жұмыстар жүргізу  

Қыркүй

ек

ДТІЖО

сынып жетекші

әлеуметтік педагог

 психолог

Анықтама

3.3

Мектепішілік есепте тұратын қиын және құқықбұзуға бейім оқушылардың бос уақытын тиімді пайдалануын қадағалау

Әлеуметтік- тұрмыстық  жағдайына зерделеу жүргізу.

жыл бойы

ДТІЖО

әлеуметтік педагог 

 психолог

сынып жетекшілер

Тізім

АКТ

3.4

Әлеуметтік көмекті қажет ететін отбасынан шыққан оқушылардың  мектепішілік  және қала сыртындағы лагерьде демалуын қамтасыз ету жұмыстарын ұйымдастыру


мамыр

ДТІЖО

әлеуметтік педагог

сынып жетекшілер 

Оқушы құжаттарын жинау


4

Педагогикалық ұжыммен және сыртқы ұйымдармен (кәмелетке толмағандар ісі жөніндегі бөлім,кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссия,қамқоршылық  және қорғаншылық ) өзара іс қимыл жүргізу жұмысы


4.1

Жетім және қамқорлықтағы оқушылардың, үйде оқытылатын оқушылардың үйлеріне барып зерделеу жұмыстарын жүргізу


үнемі

әлеуметтік педагог

психолог

сынып жетекші 


болған жағдай

да

4.2

Сабақтан себепсіз қалып кәмелетке толмағандардың ісі жөніндегі комиссияға ұсынылған оқышылармен (бар болған жағдайда)  психологиялық педагогикалық, әлеуметтік жұмыс жүргізу.


үнемі



4.3

Ата- апасымен     тұратын оқушылардың отбасылық , әлеуметтік жағдайын бақылау


үнемі



5

Білім алушылардың ата- аналарымен(отбасыларымен) профилактикалық жұмыс


5.1

Ата-аналар жиналыстарына қатысу;

Сынып жетекшілерінің     әлеуметтік көмекті қажет ететін оқушылардың ата-аналарымен байланысын қадағалау.

І.ІІ.ІІІ.ІV тоқсан

әлеуметтік педагог

ДТІЖО

хаттама

5.2

Әлеуметтік көмекті қажет ететін, ерекше білімді қажет ететін оқушылардың білім алуын қадағалау.

үнемі

әлеуметік педагог 

кеңес беру анасы

мен сұхбаттасу

5.3

Аудандық әкімшілік, және қалалық жұмыспен қамту орталығымен байланыста болып, АӘК алушы отбасылардың тізімін тоқсан сайын алып отыру, оқушыларды анықтау,

І.ІІ.ІІІ.ІV тоқсан

әлеуметтік педагог


5.4

Аз қамтылған отбасы балаларына берілген көмектің қорытынды есебі.Ата-аналар жиналысы

мамыр

әлеуметік педагог 

есеп

6

Диагностикалау- талдау қызметі


6.1

Оқушылардың отбасындағы қарым қатынасты анықтау мақсатында «Отбасымдағы өз ойым, өз орным» сауалнамасын алып, диагностика жүргізу.  8-10 сыныптар аралығы.

мамыр

әлеуметтік педагог

Анықтама

6.2

Әлеуметтік педагог қызметінің жылдық жұмыс нәтижесінің қорытынды есебі


мамыр

әлеуметтік педагог

талдау

6.3

«Мектептегі ыстық тамақ және буфеттік тамақтану» сауалнамасын жүргізу

Тоқсан сайын


Әлеуметтік педагог

Сынып жетекшілер

Анықтама 

6.4

Жалпыға бірдей білім қоры және арендатор есебінен ыстық тамақпен қамтылған оқушыларға «Дұрыс тамақтану қағидалары» тақырыбында мектеп оқушыларын түсіндірме жұмыстарын жүргізу

жоспар бойын

ша 

Медбике


Мәлімет





Әлеуметтік педагог:                               Ж.А.Молдабеков