Педагог -кәсіби бағдар берушінің жылдық жоспар » Сш им Тарази
Жамбыл облысы
Жамбыл ауданы білім бөлімінің
"Тарази атындағы орта мектеп"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » Педагог -кәсіби бағдар берушінің жылдық жоспар
09
ноябрь
2022

Педагог -кәсіби бағдар берушінің жылдық жоспар


Бекітемін

 Мектеп директоры                  

__________К.М.Исмайлова

                                                                                                               «___»  08. 2022 ж.                                        















Әкім Тарази атындағы тірек мектебі (ресурстық орталық)  

2022-2023 оқу жылына арналған 

Кәсіби бағдар беру іс-шараларының жоспары



























Мақсаты: 

білім алушыларға өзінің қабілетін, белгілі бір кәсіптік салаға бейімділігін анықтауына, соның негізінде жоғары буында оқу бағдарын дұрыс таңдауына

көмек беру;


Міндеттері: 

- білім алушыларға мамандықтар әлемі туралы біртұтас мағлұмат беру,

-білім алушыларыдың өз қызығушылығын,

-бейінін,

- қабілетін анықтауы үшін арнайы сауалнамалар жүргізу,

- кәсіптер бойынша адам қасиеттерінің ерекшілігімен таныстыру, 

-білім алушының өзінің танымдық және жеке бас ерекшеліктері мен таңдаған кәсіптік саласына қажет кәсіби сипаттамаларды ұштастыра отырып, кәсіби жолын анықтауына жағдай туғызу;



Күтілетін нәтиже: білім алушының өзінің табиғи әлеуеті мен танымдық мүмкіндігін тануы, жеке танымдық қорытынды мен ішкі қажеттіліктері негізінде кәсіби бағдарлану жолын анықтауы;






























Жұмыстың  негізгі бағыттары

Іс-шаралар

Жауаптылар

Орындау мерзімі



1

Кәсіби бағдар беруге арналған жоспар дайындау.

Кәсіби бағдар беруге байланысты атқарылатын

жұмысының жылдық жоспарын құру.

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова


қыркүйек




2



Педагогтармен кездесу.

Директор жанындағы кеңес


Баяндама оқу.



Мұғалімдерді кәсіптік бағыт-бағдар берудегі нұсқау, бұйрық, шешімдермен таныстыру.

«Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмыстарының формалары»  атты баяндама оқу.


Мектеп әкімшілігі

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова





қыркүйек


3

Мектеп фоесіндегі стендіні толықтыру.

Мектеп фоесіндегі кәсіптік бағдар беру жұмыстары туралы     ақпараттармен толықтыру

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова


қыркүйек


4



Кабинетпен жұмыс

Кәсіптік бағдар беру кабинетіндегі материалдарды жаңарту және оны өзекті ақпаратпен жүйелі қамтамасыз ету бойынша әдістемелік материалдармен толықтыру


Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова




қыркүйек


5

Білім алушылар тізімін жинақтау.

2022-2023 оқу жылына 4-11 сынып білім алушыларының тізімін құру

Сынып жетекшілері

Ж.Балбекова


қыркүйек



6


Сараптама жасау.

2021-2022 өткен оқу жылы бойынша мектеп түлектерінің, 9,10,11 сынып білім алушыларының кәсіби бағдар нәтижесін талдау.

ДОІЖО М.Ноғайбаева

Сынып жетекшілері

Ж.Балбекова



қыркүйек



7

Білім алушыларға

арналған

сенім жәшігін

орналастыру.

«Сенім жәшігі»

кәсіп таңдаудағы сұрақтар.

Кеңес беру жұмыстары

Әлеуметтік-педагог

Ж.Молдабеков

Ж.Балбекова


жыл бойы

8

11 сынып білім алушыларына арналған  сауалнама

Мамандық туралы не білесің?

Сауалнама алу.

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова


қазан


9

9 сынып білім алушыларына арналған  сауалнама

Болашақ мамандығыңызды таңдадыңыз ба? Сауалнама алу.


Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова


қазан


Жұмыстың  негізгі бағыттары

Іс-шаралар

Жауаптылар

Орындау мерзімі



10

10-11 жастағы білім алушыларды

https://qabilet.elbasyacademy.kz/

сайтына тіркеу.

https://qabilet.elbasyacademy.kz/

сайтында тест тапсыру

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова



қазан



11

4 сынып

білім алушыларымен

жұмыс


«Кім боламын?» тақырыбында сурет салу


Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова



қазан




12

9,10,11 сынып

білім алушылары

жұмыс.

«Голомшток» әдісі. Қызығушылық картасы.

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова



қазан



13

11 сынып білім алушыларымен

жұмыс

Мамандық дегеніміз не?

https://www.youtube.com/watch?v=s53cX_CL9i8


Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова


қазан




14

Ата-аналармен жұмыс. Сауалнама алу.

Әңгімелесу.

Мамандықты дұрыс таңдау»

9- сынып білім алушылары

ата-аналарымен кездесу.

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова



қараша


15


9-11 сынып білім алушыларымен арналған  онлайн тесттерге қатыстыру,

тіркеу.



1. https://baribar.kz/51966/11-synyp-oqushylaryna-mamandyqtar-men-olargha-qazhetti-tanhdau-panderi/




Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова




қараша



16

9,10,11 сынып білім алушыларымен

жұмыс

Мамандықты оңай таңдауға көмектесетін ең үздік сұрақтар| Мамандық қалай таңдаймын?

https://www.youtube.com/watch?v=cdvK_grLI-c

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова



қараша



17

5 сынып

білім алушыларымен

жұмыс

Мен өскенде кім боламын?

эссе жазу.

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова


қараша


18

8-сынып

Білім алушыларымен

жұмыс.

«Кім боламын?»

Дөңгелек үстел


Тарих пәнінің мұғалімі

А.Абденов

Ж.Балбекова


қараша








Жұмыстың  негізгі бағыттары

Іс-шаралар

Жауаптылар

Орындау мерзімі




19

9-11 сынып 

білім алушыларына

арналған  онлайн тесттерге қатыстыру,

тіркеу.



http://kasiptest.kz/


Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова



желтоқсан





20

10-11 сынып

білім алушыларымен

жұмыс

әлеуметтік бейне ролик көрсету, әңгімелесу

«Сатылған өмір»

https://www.youtube.com/watch?v=mWQSOvvqm2I&list=RDCMUCCKEEzYm4VEiAx-wS54kxWw&index=31


әлеуметтік бейне ролик көрсету.

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова




желтоқсан

















21









Кәсіптік бағдар беру сынып сағаттары,

3-11 сынып білім алушыларымен

жұмыс.


(3 сынып)

«Мамандық әлеміне саяхат»

Мамандық –дәрігер.

(4 сынып)

Еңбек -елдің мұраты» ,

Мен өскенде кім боламын?

(5 сынып)

«Армандарды қалай жүзеге асыруға болады?».

«Адамдар өмірде не іздейді»,

(6 сынып)

«Адам және мамандық»

Еңбек етсең ерінбей... .»

(7 сынып)

«Болашағың сенің қолында»,

«Мен және менің болашақ мамандығым».

(8 сынып)

«Жүз жол – бірі сенікі»,

«Менің болашақ мамандығым»

(9,10,11сынып)

“Бар мамандық-маңызды,Бар мамандық-қажет!”

Кәсіптік бағдар: мамандық таңдау     негізі.

«Жаңа уақыт-жаңа мамандықтар «Өзін-өзі кәсіби анықтау қиындықтары.

«Жаңа уақыт-жаңа мамандықтар












ДТІЖО

Е.Баймұрзаев


Сынып жетекшілері


Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова













желтоқсан



Жұмыстың  негізгі бағыттары


Іс-шаралар


Жауаптылар


Орындау мерзімі



22

7-8 сынып

білім алушыларымен жұмыс

Кәсіпті таңдау тесті (Голланда әдісі). кәсіби мінез-құлық типін анықтау

Ж.Балбекова


желтоқсан


23

9, 10, 11 сынып

білім алушыларымен жұмыс

Жоғары оқу орындары мен -колледждердегі ашық есік күніне қатысу.

Мектеп әкімшілігі

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова


Жыл бойы

/ашық есік күнінде/





24


9,10,11 сынып

білім алушылары

мен ата-аналарына

кеңес беру.

Өңірлік еңбек нарығындағыжағдай

-Өңірлік нарықта талап етілетін мамандықтар бойынша ақы төлеу деңгейі;

Таңдалған мамандықтар бойынша  кәсіптік оқыту мүмкіндіктері;

Таңдаған мамандығы бойынша жұмысқа орналасу мүмкіндіктері және т.б.

https://www.bagdar.kz/kz/Proforientation




Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова





жыл бойы



25



11 сынып

білім алушы-

ларымен жұмыс




«Жоғары оқу орындарына түсу шарттары»

Сынып жетекшісі

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова




желтоқсан-

сәуір

26

9- сынып 

білім алушыларына

арналған  сауалнама алу

«Сенің кәсіби ой-ниетің»

сауалнама

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова


қаңтар

27

9,10,11 сынып 

білім алушыларымен

арналған  онлайн тесттерге қатыстыру,

тіркеу.


proforientolog.kz



Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова




қаңтар

28

7-8 сыныптар

білім алушылары

мен жұмыс

С.Ефремцеваның жетекші перцептивті жағын анықтау әдістемесі .

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова


қаңтар

29

10 сынып білім алушырарымен жұмыс.

Кәсіби дайындықты анықтауғаарналған сауалнама.(Л.Н.Кабардова) 10 сынып

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова


қаңтар

30

9-11 сынып

білім алушылары

ауыл,аудан, облыс азаматтарымен

дөңгелек стол өткізу

«Мамандығым – мақтанышым»,


«Кәсіп - түбі нәсіп»


тақырыбында түрлі мамандық, кәсіп  иелерімен дөңгелек стол, кездесу өткізу.


Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова




жыл бойы



31

9-11 сынып

білім алушыларымен жұмыс

IT маман Әлібек Полатов түлектерге кеңесін берді

https://www.youtube.com/watch?v=YloKrNTOu3Y

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова



қаңтар

32

9-11 сынып

білім алушыларымен жұмыс.

Болашақ мамандықты

таңдадыңыз ба?

Әңгіме жүргізу

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова


үнемі

33

5-7 сынып білім алушыларымен жұмыс. Сурет байқауы

«Менің болашақ мамандығым» тақырыбында сурет байқауы.

Көркем еңбек пәнінің мұғалімі

Т.Орынбасар



ақпан

34

9 сынып білім алушыларымен

әңгімелесу.

Мамандықтар әлемін баяндайтын, ғалым, маман иелері туралы әдебиеттермен, оқулықтар таныстыру.

Кітапханашы А.Жамансариева

Ж.Балбекова


ақпан

35

Ата-аналармен жұмыс.


9-11 сынып ата-аналар жиналысына қатысу.

Кәсіби бағыт бағдар беру.

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова



Үнемі


36

11 сынып

білім алушыларымен

жұмыс

әлеуметтік бейне ролик көрсету, әңгімелесу

Мамандық таңдау мектебі  каналын көрсету

«Болашақта

сұранысқа ие  супер мамандықтар»

https://www.youtube.com/watch?v=IqW4w46S6nA.

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова





ақпан

37




10-11 сынып 

білім алушыларымен мен жұмыс.


«Еліңді қорға, Жас маман»

Ауған соғысының ардагері,

«Көркем еңбек» пәнінің  мұғалімі Қ.Есалиевпен кездесу.

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова АӘД 

пәнінің мұғалімі

Д.Олжатаев





ақпан




38



9-11 сынып

қыздары


Мамандық таңдау мектебі  каналын көрсету

«Қыздарға арналған мамандықтар»

https://www.youtube.com/watch?v=IqW4w46S6nA


Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова



наурыз

39

7-11 сынып

білім алушылары

мен жұмыс

«Мен таңдаған мамандық»  көңілді тапқырлар ойыны.


Тәлімгер

Ұ.Ордабаева


наурыз




40

11 сынып

білім алушыларымен

жұмыс

әлеуметтік бейне ролик көрсету, әңгімелесу

Мен және менің болашақ мамандығым»  «Өз ісіңе адал бол»

https://www.youtube.com/watch?v=o3Wh09mr0mo

әлеуметтік бейне ролик көрсету.


https://www.youtube.com/watch?v=hBsooVntR94

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова




наурыз

41

9 сынып білім алушыларымен жұмыс

/лекция/


«Техниканың адам өміріндегі маңызы

Ж.Балбекова Физика пәнінің мұғалімі Ж.Көделбаева



наурыз

42

7 сынып

білім алушылары

мен жұмыс

Сьюзен Деллингер әдісі

«Психогеометриялық тест» жеке тұлғаны фигуралар арқылы зерттеу

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова



сәуір

43

11 сынып

білім алушылары

мен жұмыс

«Сенім менің серігім» тренинг

Психолог Р.Рахимова

сәуір

44

7 сыныптар білім алушыларымен жұмыс.

«Не? Қайда? Қашан?»

атты мамандық туралы викторина

«Миллион кімге бұйырады» желісі бойынша сыныптан тыс іс шара.

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова



сәуір



45

9-11 сынып

білім алушыларымен жұмыс


«Мен және менің болашақ мамандығым»  «Мамандығым жауапкершілікті қажет етеді»

https://www.youtube.com/watch?v=o3Wh09mr0mo

әлеуметтік бейне ролик көрсету

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова

сәуір

46

11 сынып ата-аналарымен жұмыс.

11 сынып ата-аналарымен кездесу өткізу

Ж.Балбекова 

11 сынып жетекшісі

К.Қыбраева

мамыр


47

6-8 сынып

білім алушыларымен жұмыс

«Мамандықтар шеруі»   байқауы.

Бейнероликтер дайындау.

Ж.Балбекова Сынып жетекшілері

мамыр




48

11 сынып білім алушыларын ақпарат-тандыру.

Ақпараттық көмек беру.


https://www.enbek.kz/kk

порталымен жұмыс жасау жолдары.

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова 

Информатика пәнінің мұғалімі

З.Алиева






мамыр


49

11 сынып білім алушы

ларын ақпараттандыру

https://egov.kz/cms/ru  порталымен жұмыс жасау жолдары.

Ж.Балбекова Информатика пәнінің мұғалімі

З.Алиева

мамыр


50

11 сынып білім алушыларымен тренинг

«Жүз жол, бірі –сенікі»

психологиялық тренинг

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова 



мамыр


51


Жылдық есеп, қорытындылау


Анықтама, мониторинг, хаттама, фото есеп

жұмыстарын жүргізу

Кәсіби бағдарлаушы педагогі

Ж.Балбекова 




мамыр





Кәсіби бағдарлаушы педагогі:                   Ж.Балбекова 




























































































































13-параграф. Педагог-кәсіби бағдар беруші

      88. Лауазымдық міндеттері:

      мектепте кәсіптік бағдарлау жұмысын ұйымдастырады, кәсіптік бағдарлау жұмысына ұйымдастырушылық-әдістемелік басшылықты қамтамасыз етеді;

      оқушылардың кәсібін саналы түрде таңдауға бағытталған қызметті жүзеге асырады;

      білім алушыларға, тәрбиеленушілерге, оқушылардың ата-аналарына немесе оларды ауыстыратын тұлғаларға, педагогикалық ұжымға Мамандық таңдау бойынша шешім қабылдауда көмек көрсетеді;

      қызығушылықтарын анықтау бойынша диагностика жүргізеді, кәсіби бағдарлы диагностиканы талдайды;

      ерекше білім беру қажеттіліктері бар дарынды білім алушыларды, тәрбиеленушілерді психологиялық қолдауды жүзеге асырады, олардың дамуына жәрдемдеседі;

      кәсіпорындарда экскурсиялар өткізеді, әртүрлі мамандықтағы қызықты адамдармен оқушылар үшін кездесулер (әңгімелесулер) ұйымдастырады;

      кәсіби құзыреттілікті арттырады, заманауи әдістер мен технологияларды қолданады;

      белгіленген нысан бойынша құжаттаманы жүргізеді;

      балалардың өмірін, денсаулығын және құқықтарын қорғауды қамтамасыз етеді;

      еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидаларын сақтайды.






89. 

Білуге тиіс:

  1. Қазақстан Республикасының Конституциясы
  2. Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексі
  3. Қазақстан Республикасының "Білім туралы", 
  4. "Педагог мәртебесі туралы", 
  5. "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", 
  6. "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңдары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын өзге де нормативтік құқықтық актілер;

      мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты, педагогика, педагогикалық психология;

   7.   психодиагностика, психологиялық кеңес беру және психопрофилактика негіздері;

 8.     компьютерлік сауаттылық, оқу процесіндегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар;

 9.     педагогикалық этика нормалары;

    10.  еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өртке қарсы қорғау қағидалары, санитариялық қағидалар мен нормалар.


      90. Біліктілікке қойылатын талаптар:

      жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе педагогикалық қайта даярлығын растайтын құжат, жұмыс стажына талаптар қойылмайды;

      және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейі болған кезде педагогикалық жұмыс өтілі: педагог-модератор үшін-кемінде 2 жыл; педагог-сарапшы үшін-кемінде 3 жыл; педагог-зерттеуші үшін-кемінде 4 жыл;

      және (немесе) біліктілігінің жоғары деңгейі болған жағдайда педагог-шебер үшін педагогикалық жұмыс өтілі – 5 жыл.

      91. Кәсіби құзыреттерді айқындай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

1) "педагог":

      сәйкес келуі тиіс жалпы талаптарға қойылатын педагог-профориентатору, сондай-ақ:

      мектепте кәсіптік бағдарлау жұмысын ұйымдастырады, кәсіптік бағдарлау жұмысына ұйымдастырушылық-әдістемелік басшылықты қамтамасыз етеді;

      оқушылардың өзін-өзі кәсіби анықтау әдістемелерін әзірлеуді және байқаудан өткізуді жүзеге асырады;

      кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері бойынша оқушылардың қызығушылықтарына зерттеу жүргізеді;

      өңірлік еңбек нарығындағы қажеттіліктер туралы әдістемелік және анықтамалық материалдарды жинауды, талдауды және жүйелеуді жүзеге асырады;

      2) "педагог – модератор":

      "педагог" біліктілігіне қойылатын жалпы талаптарға, сондай-ақ:

      оқушыларға еңбек нарығының қажеттіліктеріне сәйкес мамандық таңдауға көмек көрсетеді, әр оқушының жеке бағытын жасауды үйлестіреді;

      ұйымдастырушы-педагогтермен-сынып жетекшілерімен, педагог-психологтармен және медицина қызметкерлерімен бірлесіп Оқушылардың психофизиологиялық дамуына, жеке қызығушылықтары мен уәждемелеріне талдау жүргізеді;

      оқушылардың жеке ерекшеліктері мен оқу жетістіктерін диагностикалау негізінде оқушылармен, олардың ата-аналарымен немесе өзге де заңды өкілдерімен консультациялық жұмыс жүргізеді;

      кәсіптік бағдар беру мәселелерінде әлеуметтік әріптестермен өзара іс-қимылды ұйымдастырады және жүзеге асырады;

      3) "педагог – сарапшы":

      біліктілікке сәйкес келуі тиіс: "педагог-модератор", сондай-ақ:

      оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау және мансапты жоспарлау мәселелерінде бағдарламаларды, ережелерді, жоспарларды, меморандумдарды, әлеуметтік практикаларды, жобаларды және өзге де құжаттарды әзірлеуге және іске асыруға қатысады;

      жеке сандық білім беру ресурстарын жасайды;

      өңірлік еңбек нарығындағы қажеттіліктер туралы әдістемелік және анықтамалық материалдарды жинауды, талдауды және жүйелеуді жүзеге асырады;

      кәсіби кеңес беру мен кәсіптік бағдарлау жұмысының заманауи отандық, шетелдік тәжірибесін жинақтайды, жүйелейді және практикаға енгізеді;

      4) "педагог-зерттеуші":

      "педагог-сарапшы" біліктілігіне, сондай-ақ:

      азаматтық сана-сезімі мен патриотизмі бар оқушы тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға ықпал етеді, оқушылардың жеке қабілеттері мен академиялық адалдығын дамытуға ықпал етеді;

      оқушылардың жеке қабілеттерін диагностикалаудың заманауи әдістерін қолданады, оқушылармен жұмыста нәтижелілікті қамтамасыз етеді;

      оқушының қызығушылығы мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып, мұғаліммен бірге негізгі және жоғары мектептерде оқу үшін бейінді пәндерді таңдауға жәрдемдеседі;

      бойынша іс-шаралар, семинарлар, мастер-кластар өткізеді.

      кәсіби кеңес беру және кәсіби бағдар беру жұмысы;

      5) "шебер-педагог":

      "педагог-зерттеуші" біліктілігіне, сондай-ақ:

      авторлық бағдарламаның болуы немесе облыстық оқу-әдістемелік кеңесте және РОӘК-де мақұлдау алған, басып шығарылған оқу-әдістемелік құралдардың, оқу-әдістемелік кешендердің авторы (тең авторы) болу;

      тәлімгерлікті жүзеге асыру және облыс/республикалық маңызы бар қалалар және астана деңгейінде кәсіби қоғамдастық желісін дамытуды жоспарлау, білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен республикалық және халықаралық кәсіби конкурстардың қатысушысы болу.