Әкім Тарази атындағы тірек мектебінің (ресурстық орталықтың) 2023-2024 оқу жылындағы атқарылған жұмыстардың жылдық талдауы.
Жамбыл облысы білім басқармасы, Жамбыл ауданы білім бөлімі Әкім Тарази атындағы тірек мектебінің
(ресурстық орталықтың) 2023-2024 оқу жылындағы атқарылған жұмыстардың жылдық талдауы.
Ресурстық орталықтың мақсаты- шәкірттеріне жан-жақты және тереңдетілген білім беруге жағдай жасай отырып, белгілі бір бағытта білім алған, қазіргі заман талаптарына сай кең көлемді ақпаратпен жұмыс жасауға дайын, бәсекелестікке бейім, рухани тәрбиелі, салауатты түлектерді, ертеңгі күннің білікті де білімді маман тұлғаларын дайындау.
Ресурстық орталықтың миссиясы – базалық оқу бағдарламасы және бейіндік оқыту негізінде әрбір оқушының қабілеті мен жеке ерекшелігін, бейімі мен ұмтылысын ескере отырып сапалы біліммен қамтамасыз етуге және мүмкіндігінше жергілікті жердің кәсібіне бейімделуге жағдай жасау.
Ауыл жағдайында шағын жинақты мектептерді сақтау мен дамытудың бір моделі – Ресурстық орталық – тірек мектебі. Бірыңғай білім беру кеңістігінде тірек мектептерін және шағын жинақты мектептерді дамыту қазіргі білім беру саласында мемлекеттің алға қойған мақсаты. Мектебімізде бүгінде шағын жинақты мектептердің білімділік үдерісін ұйымдастырудың қалыптасқан тәжірибесі бар. Тірек мектебі қосымша білім беру жүйесі, барлық балалардың шығармашылық дамуын қалыптастыру жағдайында, олардың табиғи мүмкіндіктері мен қабілеттері, қызығушылықтарының мақсатына сәйкес, тірек ұйымдары мен жалпы білім беру мекемелерінің қатарын біріктіреді. Тірек мектебінің негізгі мақсаты – шағын жинақты мектеп оқушыларының сапалы білімге қолжетімділігін қамтамасыз ету, оқушылардың білім сапасын арттыру, интерактивтік жабдықтармен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру және дамыту, ақпараттық коммуникативтік технологияның белгіленген бағдарламалары бойынша оқушылармен жеке жұмыс жүргізе отырып, ертеңгі күннің білікті маман тұлғаларын даярлау болып табылады.
Осыған орай Әкім Тарази атындағы орта мектебі Жамбыл облысы әкімдігінің 2012 жылғы 31 мамырдағы №176 қаулысына, Жамбыл ауданы әкімдігінің 2015 жылғы 25 тамыз №532 қаулысына сәйкес – Әкім Тарази атындағы тірек мектебі (ресурстық орталық) болып өзгертілді. Бұл орталыққа іргелес жатқан Еңбек орта мектебі, №2 орта мектебі магниттік мектептер болып біріктірілген.
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының 2023 жылғы 11 қыркүйек күнгі №02-4848 хаты және Жамбыл ауданы білім бөлімінің 2023 жылғы 18 қыркүйек күнгі №391 бұйрығына сәйкес Әкім Тарази атындағы тірек мектебі базасында (ресурстық орталығында) тағайындау сессиясының бірінші он күндігі 8-10 сыныптар бойынша 02.10-14.10.2023 ж. аралығында, екінші он күндігі 9-11 сыныптар бойынша 16.10-27.10.2023 ж. аралығында өткізілді. Сессияға 2 магниттік мектептің ( Еңбек және №2 орта мектебі) 8-11 сыныптарынан барлығы 124 оқушы қамтылды.
(1-кесте)
2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ТІРЕК МЕКТЕПТЕР (РО) БАЗАСЫНДА
КҮЗГІ СЕССИЯСЫНДА ОҚИТЫН МАГНИТТІК МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОНТИНГЕНТІ ТУРАЛЫ
Ауданы | Магниттік мектептердің атауы | Жалпы оқушылар саны | Оның ішінде сыныптар бойынша оқушылар саны | |||
8 сынып | 9 сынып | 10 сынып | 11сынып | |||
Жамбыл | №2 орта мектебі | 47 | 25 | 9 | 7 | 6 |
Еңбек орта мектебі | 77 | 18 | 24 | 18 | 17 | |
Барлығы | 124 | 43 | 33 | 25 | 23 |
2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ТІРЕК МЕКТЕПТЕГІ (РЕСУРСТЫҚ ОРТАЛЫҚ) ОҚУШЫЛАР КОНТИНГЕНТІ ТУРАЛЫ
Ауданы | Тірек мектеп (ро) атауы | Жалпы тірек мектепкке келетін оқушылар саны | Оның ішінде сыныптар бойынша оқушылар саны | |||
8 сынып | 9 сынып | 10 сынып | 11 сынып | |||
Жамбыл | Әкім Тарази | 88 | 22 | 30 | 20 | 16 |
Барлығы | 212 | 65 | 63 | 45 | 39 |
Барлық мектептердің оқушылар саны:212
Күзгі тағайындау сессиясында барлығы 19 мұғалім сабақ берді:
Оның ішінде:
Жоғарғы оқу орнының мұғалімдері:2.
Педагог - шебер:2.
Педагог - зерттеуші: 3.
Педагог - сарапшы: 10.
Педагог - модератор:2.
Сапалық құрамы:36,9% құрайды.
Оқу-тәрбие үрдісі 2 блокта ұйымдастырылды. Бірінші – оқыту блогы, екіншісі – дамыту блогы. Оқыту блогында мемлекеттік білім стандартын игерту жұмыстары жүргізілсе, ал дамыту блогында жеке тұлғаның әлеуметтік және шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған жұмыстар жүргізілді.
Күзгі оқу сессиясы кезінде оқушылардан кіру, шығу тесттері алынып, тестілеудің мониторингі жасалынды.
Оқу сессиясындағы сыныптардың білім сапасының салыстырмалы көрсеткіші
8 «А»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 32% | 45% | +13% |
2 | Химия | 41% | 68,2% | +27,2 % |
3 | Биология | 66% | 71% | +5% |
4 | Физика | 32% | 59% | +27% |
5 | География | 72,7% | 81,7% | +9% |
6 | Қазақстан тарихы | 54% | 60% | +6% |
7 | Қазақ тілі | 50% | 64% | +14% |
8 | Орыс тілі | 49,9% | 54,5% | +4,6% |
9 | Ағылшын | 64% | 68% | +4% |
8 «Ә»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 50% | 77% | +27% |
2 | Химия | 50% | 73% | +23% |
3 | Биология | 59% | 68% | +9% |
4 | Физика | 43% | 71% | +28% |
5 | География | 68,1% | 81,9% | +13,8% |
6 | Қазақстан тарихы | 45% | 50% | +5% |
7 | Қазақ тілі | 60% | 77% | +27% |
8 | Орыс тілі | 47,6% | 57,1% | 9,5% |
9 | Ағылшын | 64% | 68% | +4% |
8 «Б»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 47% | 76% | +29% |
2 | Химия | 52,3% | 71,4% | +19,1% |
3 | Биология | 66% | 71% | +5% |
4 | Физика | 43% | 67% | +24% |
5 | География | 85,7% | 90,4% | +4,7% |
6 | Қазақстан тарихы | 71% | 71% | өзгеріссіз |
7 | Қазақ тілі | 66% | 90% | +24% |
8 | Орыс тілі | 47,6% | 61,9% | +14,3% |
9 | Ағылшын | 57% | 66,6% | +4,4% |
9 «А»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 62% | 71% | +9% |
2 | Химия | 76,1% | 85,7% | +9,6% |
3 | Биология | 57% | 66% | +9% |
4 | Физика | 67% | 71% | +4% |
5 | География | 66,7% | 80,9% | +14,2% |
6 | Қазақстан тарихы | 61% | 66% | +5% |
7 | Қазақ тілі | 52,3% | 66,6% | +14,3% |
8 | Орыс тілі | 62% | 71% | +9% |
9 | Ағылшын | 62% | 67% | +5% |
9 «Ә»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 66% | 71% | +5% |
2 | Химия | 61,9% | 71,4% | +9,5% |
3 | Биология | 57% | 66% | +9% |
4 | Физика | 57% | 67% | +10% |
5 | География | 71,4% | 85,7% | +14,3% |
6 | Қазақстан тарихы | 57% | 61% | +4% |
7 | Қазақ тілі | 61,9% | 76,1% | +14,2% |
8 | Орыс тілі | 52% | 62% | +10% |
9 | Ағылшын | 67% | 71% | +4% |
9 «Б»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 33% | 57% | +24% |
2 | Химия | 47% | 61,9% | +14,9% |
3 | Биология | 52% | 66% | +14% |
4 | Физика | 38% | 57% | +19% |
5 | География | 71,5% | 80,8% | +9,3% |
6 | Қазақстан тарихы | 57% | 57% | өзгеріссіз |
7 | Қазақ тілі | 71% | 76% | +5 % |
8 | Орыс тілі | 57% | 66,6% | +9,2% |
9 | Ағылшын | 62% | 67% | +5% |
10 «А»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 68% | 73% | +5% |
2 | Химия | 50% | 81,8% | +31,8% |
3 | Биология | 59% | 77% | +18% |
4 | Физика | 50% | 77% | +27% |
5 | География | 81,8% | 90,8% | +9% |
6 | Қазақстан тарихы | 68% | 77% | +9% |
7 | Қазақ тілі | 50% | 63,6% | +13,6% |
8 | Орыс тілі | 77% | 86% | +11% |
9 | Ағылшын | 55% | 61% | +6% |
10 «Ә»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 50% | 52,2% | +2,2% |
2 | Химия | 31% | 73,9% | +42,9% |
3 | Биология | 57% | 66% | +9% |
4 | Физика | 23% | 74% | +51% |
5 | География | 73,9% | 82,7% | +8,8% |
6 | Қазақстан тарихы | 54% | 60% | +6% |
7 | Қазақ тілі | 50% | 55% | +5% |
8 | Орыс тілі | 47,8% | 52,1% | +4,3% |
9 | Ағылшын | 47% | 65% | +18% |
11 «А»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 52,7 % | 68,4% | +15,7% |
2 | Химия | 47,3% | 68,4% | +21,1% |
3 | Биология | 57% | 68% | +11% |
4 | Физика | 37% | 63% | +26% |
5 | География | 68,4% | 84,2% | +15,8% |
6 | Қазақстан тарихы | 63% | 68% | +5% |
7 | Қазақ тілі | 68% | 79% | +11% |
8 | Орыс тілі | 36,84% | 68,4% | +31% |
9 | Ағылшын | 57,8% | 68,4% | +10,6% |
11 «Ә»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 50% | 55% | +5% |
2 | Химия | 40% | 55% | +15% |
3 | Биология | 60% | 65% | +5% |
4 | Физика | 30% | 50% | +20% |
5 | География | 70% | 85% | +15% |
6 | Қазақстан тарихы | 60% | 65% | +5% |
7 | Қазақ тілі | 55% | 60% | +5% |
8 | Орыс тілі | 60% | 85% | +25% |
9 | Ағылшын | 45% | 60% | +15% |
Тірек мектебінің дамытушылық блогының міндеті - оқушылардың бос уақытын шығармашылыққа, салауатты және тәрбиелік іс-шараларға деген белсенділіктерін арттыру мақсатында нақты жұмыстар жүргізу. Міне осы мақсатта біршама төмендегідей жұмыстар атқарылды.
Магниттік мектеп оқушылары дамытушылық блогындағы іс-шараларға белсене қатысты. Күзгі сессияның алғашқы күні сессияның ашылуына орай мектебіміздің психологы А.Пантаева «Таныс болайық» тақырыбында тренинг өткізілді және «Достық - татулық кілті» тақырыбында іс-шара өткізілді. №2 мектеп психологы Алимкулова.С оқушылармен тренинг жүргізді. Әкім Тарази атындағы тірек мектебі (РО) ағылшын тілі пәнінің мұғалімі «I know everything» тақырыбында интеллектуалды ойын жүргізді. Мектеп психологы А.Пантаева «Жақсы көңіл-күй жан азығы», «Біз біргеміз», «Мен кіммін», «Мен және менің көңіл-күйім», «Достық-татулық кілті», «Мен жеке тұлғамын», «Менің арманым», «Мен ғажайыппын» тақырыптарында психологиялық тренингтерін онлайн форматта өткізді. №2 орта мектебінің қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі Толенбекова.Қ «Қызықты қазақ тілі» сыныптан тыс сағатын өткізді. Еңбек орта мектебінен биология пәнінен Төлеубекова.Г «Ғажайып биология» тақырыбында интеллектуалды ойын өткізді. Мектеп психологы А.Пантаева «Болашағың сенің қолыңда» тақырыбында психологиялық тренинг жүргізді. Мектебіміздің математика пәнінің мұғалімі Н.Садықовтың ұйымдастыруымен «Математикалық пицерия» интеллектуалды ойыны өткізілді. Сессия соңында «Күз бейнесі» суреттер байқауы 8-11 сынып оқушылары арасында өткізілді. Өткізілген іс-шараларға оқушылар белсене қатысты
Қысқы сессия есебі
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының 2024 жылғы 08 қаңтар күнгі №02-58 хаты және Жамбыл ауданы білім бөлімінің 2024 жылғы15 қаңтар күнгі №1 бұйрығына сәйкес Әкім Тарази атындағы тірек мектебі базасында (ресурстық орталығында) тағайындау сессиясының бірінші он күндігі 8-10 сыныптар бойынша 05.02-17.02.2024ж. аралығында, екінші он күндігі 9-11 сыныптар бойынша 19.02-01.03.2024 ж. аралығында өткізілді. Сессияға 2 магниттік мектептің ( Еңбек және №2 орта мектебі) 8-11 сыныптарынан барлығы 126 оқушы қамтылды.
(1-кесте)
2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ТІРЕК МЕКТЕПТЕР (РО) БАЗАСЫНДА
ҚЫСҚЫ СЕССИЯСЫНДА ОҚИТЫН МАГНИТТІК МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОНТИНГЕНТІ ТУРАЛЫ
Ауданы | Магниттік мектептердің атауы | Жалпы оқушылар саны | Оның ішінде сыныптар бойынша оқушылар саны | |||
8 сынып | 9 сынып | 10 сынып | 11 сынып | |||
Жамбыл | №2 о/м | 48 | 25 | 10 | 7 | 6 |
Еңбек о/м | 78 | 18 | 25 | 18 | 17 | |
Барлығы | 126 | 43 | 35 | 25 | 23 |
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ТІРЕК МЕКТЕПТЕГІ (РЕСУРСТЫҚ ОРТАЛЫҚ) ОҚУШЫЛАР КОНТИНГЕНТІ ТУРАЛЫ
Ауданы | Тірек мектеп (ро) атауы | Жалпы оқушылар саны | Оның ішінде сыныптар бойынша оқушылар саны | |||
8 сынып | 9 сынып | 10 сынып | 11 сынып | |||
Жамбыл | Әкім Тарази атындағы тірек мектебі | 84 | 20 | 28 | 20 | 16 |
Барлығы | 210 | 63 | 63 | 45 | 39 |
Барлық мектептердің оқушылар саны:210
Қысқы сессиясында барлығы 20 мұғалім сабақ берді:
Оның ішінде:
Жоғарғы оқу орнының мұғалімдері:2.
Педагог - шебер: 1
Педагог - зерттеуші: 5
Педагог - сарапшы: 9
Педагог - модератор:3
Сапалық құрамы: 71 % құрайды.
Оқу-тәрбие үрдісі 2 блокта ұйымдастырылды. Бірінші – оқыту блогы, екіншісі – дамыту блогы. Оқыту блогында мемлекеттік білім стандартын игерту жұмыстары жүргізілсе, ал дамыту блогында жеке тұлғаның әлеуметтік және шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған жұмыстар жүргізілді.
Күзгі оқу сессиясы кезінде оқушылардан кіру, шығу тесттері алынып, тестілеудің мониторингі жасалынды.
Оқу сессиясындағы сыныптардың білім сапасының салыстырмалы көрсеткіші
8 «А»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 32% | 45% | +13% |
2 | Химия | 42% | 68,2% | +28,2 % |
3 | Биология | 67% | 71% | +6% |
4 | Физика | 32% | 59% | +27% |
5 | География | 72,7% | 81,7% | +9% |
6 | Қазақстан тарихы | 54% | 60% | +6% |
7 | Қазақ тілі | 51% | 64% | +15% |
8 | Орыс тілі | 49,9% | 54,5% | +4,6% |
9 | Ағылшын | 64% | 68% | +4% |
8 «Ә»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 50% | 77% | +27% |
2 | Химия | 50% | 73% | +23% |
3 | Биология | 59% | 68% | +9% |
4 | Физика | 43% | 71% | +28% |
5 | География | 68,1% | 81,9% | +13,8% |
6 | Қазақстан тарихы | 45% | 50% | +5% |
7 | Қазақ тілі | 60% | 77% | +27% |
8 | Орыс тілі | 47,6% | 57,1% | 9,5% |
9 | Ағылшын | 64% | 68% | +4% |
8 «Б»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 47% | 76% | +29% |
2 | Химия | 52,3% | 71,4% | +19,1% |
3 | Биология | 66% | 71% | +5% |
4 | Физика | 43% | 67% | +24% |
5 | География | 85,7% | 90,4% | +4,7% |
6 | Қазақстан тарихы | 71% | 71% | өзгеріссіз |
7 | Қазақ тілі | 66% | 90% | +24% |
8 | Орыс тілі | 47,6% | 61,9% | +14,3% |
9 | Ағылшын | 57% | 66,6% | +4,4% |
9 «А»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 62% | 71% | +9% |
2 | Химия | 76,1% | 85,7% | +9,6% |
3 | Биология | 57% | 66% | +9% |
4 | Физика | 67% | 71% | +4% |
5 | География | 66,7% | 80,9% | +14,2% |
6 | Қазақстан тарихы | 61% | 66% | +5% |
7 | Қазақ тілі | 52,3% | 66,6% | +14,3% |
8 | Орыс тілі | 62% | 71% | +9% |
9 | Ағылшын | 62% | 67% | +5% |
9 «Ә»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 66% | 71% | +5% |
2 | Химия | 61,9% | 71,4% | +9,5% |
3 | Биология | 57% | 66% | +9% |
4 | Физика | 57% | 67% | +10% |
5 | География | 71,4% | 85,7% | +14,3% |
6 | Қазақстан тарихы | 57% | 61% | +4% |
7 | Қазақ тілі | 61,9% | 76,1% | +14,2% |
8 | Орыс тілі | 52% | 62% | +10% |
9 | Ағылшын | 67% | 71% | +4% |
9 «Б»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 33% | 57% | +24% |
2 | Химия | 47% | 61,9% | +14,9% |
3 | Биология | 52% | 66% | +14% |
4 | Физика | 38% | 57% | +19% |
5 | География | 71,5% | 80,8% | +9,3% |
6 | Қазақстан тарихы | 57% | 57% | өзгеріссіз |
7 | Қазақ тілі | 71% | 76% | +5 % |
8 | Орыс тілі | 57% | 66,6% | +9,2% |
9 | Ағылшын | 62% | 67% | +5% |
10 «А»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 68% | 73% | +5% |
2 | Химия | 50% | 81,8% | +31,8% |
3 | Биология | 59% | 77% | +18% |
4 | Физика | 50% | 77% | +27% |
5 | География | 81,8% | 90,8% | +9% |
6 | Қазақстан тарихы | 68% | 77% | +9% |
7 | Қазақ тілі | 50% | 63,6% | +13,6% |
8 | Орыс тілі | 77% | 86% | +11% |
9 | Ағылшын | 55% | 61% | +6% |
10 «Ә»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 50% | 52,2% | +2,2% |
2 | Химия | 31% | 73,9% | +42,9% |
3 | Биология | 57% | 66% | +9% |
4 | Физика | 23% | 74% | +51% |
5 | География | 73,9% | 82,7% | +8,8% |
6 | Қазақстан тарихы | 54% | 60% | +6% |
7 | Қазақ тілі | 50% | 55% | +5% |
8 | Орыс тілі | 47,8% | 52,1% | +4,3% |
9 | Ағылшын | 47% | 65% | +18% |
11 «А»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 52,7 % | 68,4% | +15,7% |
2 | Химия | 47,3% | 68,4% | +21,1% |
3 | Биология | 57% | 68% | +11% |
4 | Физика | 37% | 63% | +26% |
5 | География | 68,4% | 84,2% | +15,8% |
6 | Қазақстан тарихы | 63% | 68% | +5% |
7 | Қазақ тілі | 68% | 79% | +11% |
8 | Орыс тілі | 36,84% | 68,4% | +31% |
9 | Ағылшын | 57,8% | 68,4% | +10,6% |
11 «Ә»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 50% | 55% | +5% |
2 | Химия | 40% | 55% | +15% |
3 | Биология | 60% | 65% | +5% |
4 | Физика | 30% | 50% | +20% |
5 | География | 70% | 85% | +15% |
6 | Қазақстан тарихы | 60% | 65% | +5% |
7 | Қазақ тілі | 55% | 60% | +5% |
8 | Орыс тілі | 60% | 85% | +25% |
9 | Ағылшын | 45% | 60% | +15% |
Тірек мектебінің дамытушылық блогының міндеті - оқушылардың бос уақытын шығармашылыққа, салауатты және тәрбиелік іс-шараларға деген белсенділіктерін арттыру мақсатында нақты жұмыстар жүргізу. Міне осы мақсатта біршама төмендегідей жұмыстар атқарылды.
Магниттік мектеп оқушылары дамытушылық блогындағы іс-шараларға белсене қатысты. Күзгі сессияның алғашқы күні сессияның ашылуына орай мектебіміздің психологы А.Пантаева «Таныс болайық» тақырыбында тренинг өткізілді және «Достық - татулық кілті» тақырыбында іс-шара өткізілді. №2 мектеп психологы Алимкулова.С оқушылармен тренинг жүргізді. Әкім Тарази атындағы тірек мектебі (РО) ағылшын тілі пәнінің мұғалімі «I know everything» тақырыбында интеллектуалды ойын жүргізді. Мектеп психологы А.Пантаева «Жақсы көңіл-күй жан азығы», «Біз біргеміз», «Мен кіммін», «Мен және менің көңіл-күйім», «Достық-татулық кілті», «Мен жеке тұлғамын», «Менің арманым», «Мен ғажайыппын» тақырыптарында психологиялық тренингтерін онлайн форматта өткізді. №2 орта мектебінің қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі Толенбекова.Қ «Қызықты қазақ тілі» сыныптан тыс сағатын өткізді. Еңбек орта мектебінен биология пәнінен Төлеубекова.Г «Ғажайып биология» тақырыбында интеллектуалды ойын өткізді. Мектеп психологы А.Пантаева «Болашағың сенің қолыңда» тақырыбында психологиялық тренинг жүргізді. Мектебіміздің математика пәнінің мұғалімі Н.Садықовтың ұйымдастыруымен «Математикалық пицерия» интеллектуалды ойыны өткізілді. Сессия соңында «Күз бейнесі» суреттер байқауы 8-11 сынып оқушылары арасында өткізілді. Өткізілген іс-шараларға оқушылар белсене қатысты
Көктемгі сессия есебі
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасының 2024 жылғы 14 наурыз күнгі №03-1176 хаты және Жамбыл ауданы білім бөлімінің 2024 жылғы14 наурыз күнгі №147 бұйрығына сәйкес Әкім Тарази атындағы тірек мектебі базасында (ресурстық орталығында) тағайындау сессиясының бірінші он күндігі 8-10 сыныптар бойынша 01.04-12.04.2024ж. аралығында, екінші он күндігі 9-11 сыныптар бойынша 15.04-26.04.2024 ж. аралығында өткізілді. Сессияға 2 магниттік мектептің ( Еңбек және №2 орта мектебі) 8-11 сыныптарынан барлығы 126 оқушы қамтылды.
(1-кесте)
2023-2024 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ТІРЕК МЕКТЕПТЕР (РО) БАЗАСЫНДА
ҚЫСҚЫ СЕССИЯСЫНДА ОҚИТЫН МАГНИТТІК МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОНТИНГЕНТІ ТУРАЛЫ
Ауданы | Магниттік мектептердің атауы | Жалпы оқушылар саны | Оның ішінде сыныптар бойынша оқушылар саны | |||
8 сынып | 9 сынып | 10 сынып | 11 сынып | |||
Жамбыл | №2 о/м | 48 | 25 | 10 | 7 | 6 |
Еңбек о/м | 78 | 18 | 25 | 17 | 17 | |
Барлығы | 125 | 43 | 35 | 24 | 23 |
2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДАҒЫ ТІРЕК МЕКТЕПТЕГІ (РЕСУРСТЫҚ ОРТАЛЫҚ) ОҚУШЫЛАР КОНТИНГЕНТІ ТУРАЛЫ
Ауданы | Тірек мектеп (ро) атауы | Жалпы оқушылар саны | Оның ішінде сыныптар бойынша оқушылар саны | |||
8 сынып | 9 сынып | 10 сынып | 11 сынып | |||
Жамбыл | Әкім Тарази атындағы тірек мектебі | 84 | 20 | 28 | 20 | 16 |
Барлығы | 209 | 63 | 63 | 44 | 39 |
Барлық мектептердің оқушылар саны:209
Көктемгі сессиясында барлығы 20 мұғалім сабақ берді:
Оның ішінде:
Жоғарғы оқу орнының мұғалімдері:1.
Педагог - шебер: 1
Педагог - зерттеуші: 5
Педагог - сарапшы: 9
Педагог - модератор:4
Сапалық құрамы: 80 % құрайды.
Оқу-тәрбие үрдісі 2 блокта ұйымдастырылды. Бірінші – оқыту блогы, екіншісі – дамыту блогы. Оқыту блогында мемлекеттік білім стандартын игерту жұмыстары жүргізілсе, ал дамыту блогында жеке тұлғаның әлеуметтік және шығармашылық қабілеттерін дамытуға бағытталған жұмыстар жүргізілді.
Күзгі оқу сессиясы кезінде оқушылардан кіру, шығу тесттері алынып, тестілеудің мониторингі жасалынды.
Оқу сессиясындағы сыныптардың білім сапасының салыстырмалы көрсеткіші
8 «А»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 30% | 60% | +15% |
2 | Химия | 42% | 68,2% | +28,2 % |
3 | Биология | 67% | 71% | +6% |
4 | Физика | 32% | 59% | +27% |
5 | География | 72,7% | 81,7% | +9% |
6 | Қазақстан тарихы | 54% | 60% | +6% |
7 | Қазақ тілі | 51% | 64% | +15% |
8 | Орыс тілі | 49,9% | 54,5% | +4,6% |
9 | Ағылшын | 64% | 68% | +4% |
8 «Ә»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 50% | 77% | +27% |
2 | Химия | 50% | 73% | +23% |
3 | Биология | 59% | 68% | +9% |
4 | Физика | 43% | 71% | +28% |
5 | География | 68,1% | 81,9% | +13,8% |
6 | Қазақстан тарихы | 45% | 50% | +5% |
7 | Қазақ тілі | 60% | 77% | +27% |
8 | Орыс тілі | 47,6% | 57,1% | 9,5% |
9 | Ағылшын | 64% | 68% | +4% |
8 «Б»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 47% | 76% | +29% |
2 | Химия | 52,3% | 71,4% | +19,1% |
3 | Биология | 66% | 71% | +5% |
4 | Физика | 43% | 67% | +24% |
5 | География | 85,7% | 90,4% | +4,7% |
6 | Қазақстан тарихы | 71% | 71% | өзгеріссіз |
7 | Қазақ тілі | 66% | 90% | +24% |
8 | Орыс тілі | 47,6% | 61,9% | +14,3% |
9 | Ағылшын | 57% | 66,6% | +4,4% |
9 «А»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 62% | 71% | +9% |
2 | Химия | 76,1% | 85,7% | +9,6% |
3 | Биология | 57% | 66% | +9% |
4 | Физика | 67% | 71% | +4% |
5 | География | 66,7% | 80,9% | +14,2% |
6 | Қазақстан тарихы | 61% | 66% | +5% |
7 | Қазақ тілі | 52,3% | 66,6% | +14,3% |
8 | Орыс тілі | 62% | 71% | +9% |
9 | Ағылшын | 62% | 67% | +5% |
9 «Ә»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 66% | 71% | +5% |
2 | Химия | 61,9% | 71,4% | +9,5% |
3 | Биология | 57% | 66% | +9% |
4 | Физика | 57% | 67% | +10% |
5 | География | 71,4% | 85,7% | +14,3% |
6 | Қазақстан тарихы | 57% | 61% | +4% |
7 | Қазақ тілі | 61,9% | 76,1% | +14,2% |
8 | Орыс тілі | 52% | 62% | +10% |
9 | Ағылшын | 67% | 71% | +4% |
9 «Б»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 33% | 57% | +24% |
2 | Химия | 47% | 61,9% | +14,9% |
3 | Биология | 52% | 66% | +14% |
4 | Физика | 38% | 57% | +19% |
5 | География | 71,5% | 80,8% | +9,3% |
6 | Қазақстан тарихы | 57% | 57% | өзгеріссіз |
7 | Қазақ тілі | 71% | 76% | +5 % |
8 | Орыс тілі | 57% | 66,6% | +9,2% |
9 | Ағылшын | 62% | 67% | +5% |
10 «А»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 68% | 73% | +5% |
2 | Химия | 50% | 81,8% | +31,8% |
3 | Биология | 59% | 77% | +18% |
4 | Физика | 50% | 77% | +27% |
5 | География | 81,8% | 90,8% | +9% |
6 | Қазақстан тарихы | 68% | 77% | +9% |
7 | Қазақ тілі | 50% | 63,6% | +13,6% |
8 | Орыс тілі | 77% | 86% | +11% |
9 | Ағылшын | 55% | 61% | +6% |
10 «Ә»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 50% | 52,2% | +2,2% |
2 | Химия | 31% | 73,9% | +42,9% |
3 | Биология | 57% | 66% | +9% |
4 | Физика | 23% | 74% | +51% |
5 | География | 73,9% | 82,7% | +8,8% |
6 | Қазақстан тарихы | 54% | 60% | +6% |
7 | Қазақ тілі | 50% | 55% | +5% |
8 | Орыс тілі | 47,8% | 52,1% | +4,3% |
9 | Ағылшын | 47% | 65% | +18% |
11 «А»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 52,7 % | 68,4% | +15,7% |
2 | Химия | 47,3% | 68,4% | +21,1% |
3 | Биология | 57% | 68% | +11% |
4 | Физика | 37% | 63% | +26% |
5 | География | 68,4% | 84,2% | +15,8% |
6 | Қазақстан тарихы | 63% | 68% | +5% |
7 | Қазақ тілі | 68% | 79% | +11% |
8 | Орыс тілі | 36,84% | 68,4% | +31% |
9 | Ағылшын | 57,8% | 68,4% | +10,6% |
11 «Ә»
№ | Пәні | Кіру тесті | Шығу тесті | Өсу, кему динамикасы |
1 | Математика | 50% | 55% | +5% |
2 | Химия | 40% | 55% | +15% |
3 | Биология | 60% | 65% | +5% |
4 | Физика | 30% | 50% | +20% |
5 | География | 70% | 85% | +15% |
6 | Қазақстан тарихы | 60% | 65% | +5% |
7 | Қазақ тілі | 55% | 60% | +5% |
8 | Орыс тілі | 60% | 85% | +25% |
9 | Ағылшын | 45% | 60% | +15% |
Әкім Тарази атындағы тірек мектебі базасында (ресурстық орталығында) күзгі оқу сессиясының бірінші он күндігі 8 - 10 сыныптар бойынша 02 - 13 қазан аралығында, екінші он күндігі 9 - 11 сыныптар бойынша 16 – 27 қазан аралығында өткізілді. Сессияға 2 магниттік мектептердің ( Еңбек, №2,орта мектебі) 8-11 сыныптарынан оқушылары қамтылды. Тірек мектебінің басты жетістігі - әрбір оқушының білімділік деңгейінің көтерілуі және әлеуметтенуі.
Тірек мектебінің дамытушылық блогының міндеті - оқушылардың бос уақытын шығармашылыққа, салауатты және тәрбиелік іс-шараларға деген белсенділіктерін арттыру мақсатында нақты жұмыстар жүргізу. Міне осы мақсатта біршама төмендегідей жұмыстар атқарылды.
Магниттік мектеп оқушылары дамытушылық блогындағы іс-шараларға белсене қатысты. Күзгі сессияның алғашқы күні сессияның ашылуына орай мектебіміздің психологы А.Пантаева «Таныс болайық» тақырыбында тренинг өткізілді және «Достық - татулық кілті» тақырыбында іс-шара өткізілді. №2 мектеп психологы Алимкулова.С оқушылармен тренинг жүргізді. Әкім Тарази атындағы тірек мектебі(РО) ағылшын тілі пәнінің мұғалімі «I know everything» тақырыбында интеллектуалды ойын жүргізді. Мектеп психологы А.Пантаева «Жақсы көңіл-күй жан азығы», «Біз біргеміз», «Мен кіммін», «Мен және менің көңіл-күйім», «Достық-татулық кілті», «Мен жеке тұлғамын», «Менің арманым», «Мен ғажайыппын» тақырыптарында психологиялық тренинг жүргізді. Еңбек орта мектебінің қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі Толенбекова.Қ «Қызықты қазақ тілі»толуына орай іс-шара өткізді. Әкім Тарази атындағы тірек мектебінің (ресурстық орталық) дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Көпбаев.Т «Біз салауаттылықты қолдаймыз» тақырыбында спорттық жарыс өткізді. Еңбек орта мектебінен биология пәнінен Төлеубекова.Г «Ғажайып биология» тақырыбында интеллектуалды ойын өткізді. Мектеп психологы А.Пантаева «Болашағың сенің қолыңда» тақырыбында психологиялық тренинг жүргізді. Мектебіміздің математика пәнінің мұғалімі Н,Садықовтың ұйымдастыруымен «Математикалық пицери» интеллектуалды ойыны өткізілді. Еңбек орта мектебінің ұйымдастыруымен дебат өткізілді. Іс-шара кезінде түрлі қызықты логикалық сұрақтар қойылып, ойындар ойнатылды. Соңында түрлі сыйлықтар да таратылды. №2 орта мектебінің және Әкім Тарази атындағы тірек мектебінің (р.о) 8-11 сынып оқушыларының ұйымдастыруымен концерттік бағдарламар өткізілді. Іс-шара оқушылар белсене атсалысты. Сессия соңында «Күз бейнесі» суреттер байқауы 8-11 сынып оқушылары арасында өткізілді. Байқау соңынды жеңімпаздар анықталып сыйлықтары табысталды. Өткізілген іс-шараларға оқушылар белсене атсалысты. Сессия соңында барлық өткізілген іс-шараларға белсене атсалысқаны үшін алғыс білдіру мақсатында Еңбек орта мектебі, Әкім Тарази атындғы тірек мектебі (р.о), №2 орта мектебінің оқушылары арнайы алғыс хаттармен марапатталды.
География пәнінің мұғалімі Ж.Игликова «География әлеміне саяхат» тақырыбында сыныптан тыс сабақ өткізді.
Ұсыныс:
1.Кіру тестінің нәтижесі бойынша төмен білім сапасын көрсеткен пәндердің мұғалімдері келесі сессияда жоғары нәтижеге қол жеткізу мақсатында жұмыстар жүргізсе.
2.Магниттік мектеп мұғалімдері ресурстық орталықпен үнемі байланыста болса.
3.Тірек мектебі базасынан магниттік мектептер бұрышын ашып магниттік мектептердің жұмыстарымен толықтырылса.
4.Ресурстық орталықтың яғни өз мектебіміздің жұмыс сапасын жақсарту мақсатында ұстаздарымыз халықаралық, республикалық, облыстық ғылыми-әдістемелік конференцияларға, дөңгелек үстелдерге, семинар-тренингтерге қатысып және ғылыми-әдістемелік семинарларда іс-тәжірибелерін, ашық және понорамалық сабақтарын, сыныптан тыс пәндік және тәрбиелік шаралар жүргізіп, баяндамаларын, мақалаларын, электрондық оқулық ретінде, әдістемелік нұсқаулар түрінде баспа беттеріне таратуды дәстүрге айналдырса.
Талдауды жазған: Қ.Молжігіт