2017-2018 оқу жылындағы Ұлттық бірыңғай тестілеудің талдауы
2017-2018 оқу жылындағы Ұлттық бірыңғай тестілеудің талдауы
2017-2018 оқу жылындамектеп түлектерінің жоғары оқу орнына түсу үшін тапсырылатын Ұлттық бірыңғай тестілеудің жаңа форматымен оқушыларды, пән мұғалімдері мен ата-аналарды таныстыру жұмыстары жүргізілді. Әр оқушының жеке педагогикалық-психологиялық-әлеуметтік картасы жасалынып, бұл картаға оқу жылында алынған сынама тестілеу нәтижелері тіркеліп, мониторинг жүргізілді. Мектеп бітіруші түлектердіҰБТ-ке дайындық жұмысының жоспары төрт бөлімді қамтыды:
·Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс;
·Оқушылармен жұмыс;
·Педагогикалық ұжыммен жұмыс;
·Ата-аналармен жұмыс.
Барлық пәндер бойынша аптасына 1 сағаттан жылына 34 сағатқа қосымша ақысыз дайындық сабақтарының кестесі жасалынып бекітілді. Әрине оқу жылының басында жаңа форматқа сәйкес тесттер базасы жоқтың қасы болып, пән мұғалімдеріне сауаттылық тапсырмаларын дайындау өз қиындығын туғызды. Дегенмен дайындық жұмыстарында сынама тестілеу тапсырмалары «Достық» , Юстади білім беру орталығының әдістемелеріне негізделініп алынса, кейінгі дайындық жұмыстары Ұлттық тестілеу орталығының тапсырмаларымен алынды. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 02.05. 2017 жылғы № 204 бұйрығымен бекітілген «Ұлттық бірыңғай тестілеуді және кешенді тестілеуді өткізу қағидалары» негізінде Ұлттық бірыңғай тестілеуге мектеп бітіруші 17 түлектің 8-і қатысты. 9 оқушы өз өтініштерімен ҰБТ-денбосатылды.
Ұлттық бірыңғай тестілеуге қатысу көрсеткіші 47 %-ды құрады.
оқу жылы |
ҰБТ-ге қатысқан оқушы саны |
үлесі |
2015-2016 |
8 |
80 % |
2016-2017 |
8 |
72,7 % |
2017-2018 |
8 |
47 % |
Мектеп бойынша жалпы орташа балл 92,28 (өткен оқу жылындағы ҰБТ қорытындысымен салыстырғанда ( +21,72)-ке артты.
Оқушылардың 37,5 %-ы (3 оқушы) 100 балдан жоғары жинады:
р/с |
Оқушының аты-жөні |
Жинаған балы |
1 |
Асанов Төре |
123 балл |
2 |
Бейбітова Аружан |
115 балл |
3 |
Әліпбай Ақниет |
105 балл |
оқу жылы |
оқушы саны |
үлесі |
өзгерісі |
2015-2016 |
2 |
25 % |
-18 |
2016-2017 |
1 |
12,5 % |
-12,5 |
2017-2018 |
3 |
37,5 |
+25 |
Межелі 50 балды жинай алмаған оқушылар:жоқ.
Шекті деңгейді ала алмаған оқушылар үлесі - жоқ.
Орташа балдың 3 жылдық көрсеткіші
|
2015-2016 оқу жылы |
2016-2017 оқу жылы |
2017-2018 оқу жылы |
айырмасы (өткен жылмен салыстырғанда) |
||||||
Оқушы саны |
Жалпы балл |
Орташа балл |
Оқушы саны |
Жалпы балл |
Орташа балл |
Оқушы саны |
Жалпы балл |
Орташа балл |
Орташа балл |
10 |
674 |
84,25 |
11 |
425 |
70,56 |
8 |
646 |
92,28 |
+21,72 |
ҰБТ нәтижесі бойынша орташа балл 3 жылда 2015-2016 жылы 98,14 балдан 2016-2017 жылы 70,56балға өзгерісі -27,58 балға төмен болса, өткен 2017-2018 оқу жылымен салыстырғанда +21,72 балға артып отыр.
2017-2018 оқу жылында бейіндік пәндері бойынша білім сапасы мен үлгерімі дәрежесі
Пәндер |
"5" |
"4" |
"3" |
"2" |
Білім сапасы |
Биология |
1 |
1 |
3 |
0 |
67 |
География |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
Химия |
1 |
1 |
2 |
0 |
50 |
Математика |
1 |
0 |
0 |
0 |
100 |
Физика |
0 |
1 |
0 |
0 |
100 |
Ағылшын тілі |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
Дүниежүзі тарихы |
0 |
1 |
0 |
0 |
100 |
2017-2018 оқу жылында міндетті пәндер бойынша білім сапасы мен үлгерім дәрежесі
Пән атауы |
матем сауат |
оқу сауат |
Қаз тарихы |
оқушы саны |
7 |
8 |
8 |
«5» |
2 |
3 |
1 |
«4» |
1 |
5 |
5 |
«3» |
0 |
1 |
|
«2» |
0 |
0 |
1 |
Орташа балл |
12,4 |
15,1 |
15,1 |
Білім сапасы |
43 % |
100 % |
88 % |
Үлгерімі |
87,5 % |
100 % |
87,5% |
Міндетті пәндерден оқушылардың математикалық сауаттылық тапсырмаларын орындау деңгейінің орташа балы мен сапасының төмен екендігін көреміз.
2017-2018 оқу жылындағы жекелеген пәндердің білім сапасы мен үлгерім деңгейі
|
Негізгі пәндер |
||||
Пәндер |
"5" |
"4" |
"3" |
"2" |
Білім сапасы |
Оқу сауаттылығы |
3 |
5 |
0 |
0 |
100 |
Қазақстан тарихы |
1 |
5 |
1 |
1 |
88 |
Математикалық сауаттылық |
2 |
1 |
4 |
0 |
43 |
|
Бейіндік пәндер |
||||
География |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
Биология |
1 |
1 |
3 |
0 |
67 |
физика |
0 |
1 |
0 |
0 |
100 |
химия |
1 |
1 |
2 |
0 |
50 |
математика |
1 |
0 |
0 |
0 |
100 |
Ағылшын тілі |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
Дүниежүзі тарихы |
0 |
1 |
0 |
0 |
100 |
Пәндердің орташа балының 3 жылдық салыстырмалы талдауын жүргізе алмаймыз, себебі міндетті және таңдау пәндерінің орташа балы өткен оқу жылдарында 25 балға қатысты болса, жаңа формат бойынша міндетті пәндердің орташа балы 20 балға, таңдау пәндерінің орташа балы 40 балға қатысты шығарылған. Сондықтан 3 жылдық салыстырмалы талдау пәндердің білім сапасы бойынша шығарылды.
Негізгі пәндер бойынша ҰБТ-ның білім сапасының салыстырмалы көрсеткіші
Пән аты |
Білім сапасы |
Орта- ша балл |
Білім сапасы |
Орта- ша балл |
Білім сапасы |
Орта- ша балл |
2015-2016 |
2016-2017 |
2017-2018 |
||||
Қазақ тілі оқу сауаттылығы) |
100 |
21,7 |
100 |
20,2 |
100 |
15,1 |
Орыс тілі |
85,7 |
15,2 |
75 |
15,3 |
|
|
Математика (математикалық сауаттылық) |
100 |
17,4 |
75 |
14,3 |
43 |
12,4 |
Биология |
100 |
22,5 |
80 |
17,2 |
67 |
25 |
География |
100 |
20,5 |
50 |
13,5 |
0 |
15 |
Физика |
|
|
100 |
13 |
100 |
30 |
Математика |
|
|
|
|
100 |
37 |
Шет тілі (ағылшын) |
100 |
22 |
|
|
0 |
19 |
Қазақстан тарихы |
100 |
21,8 |
87,5 |
18,5 |
88 |
15,1 |
Дүниежүзі тарихы |
|
|
|
|
100 |
30 |
Қазақстан тарихы пәнінен соңғы 3 жылғы мәлімет
Оқу жылдары |
ҰБТ-ке қатысқаны |
Пән мұғалімі |
«4» , «5» алған оқушы саны |
Білім сапасы |
«2» алған оқушы саны |
Үлгерімі |
2015-2016 |
8 |
Х.Махатова |
7 |
87,5 % |
- |
100 % |
2016-2017 |
8 |
Х.Махатова |
6 |
75 % |
- |
100 % |
2017-2018 |
8 |
Х.Махатова |
6 |
88% |
1 |
87,5% |
Айырмашылық |
0 |
|
|
+13 % |
- |
-12,5% |
Қазақстан тарихы пәніненөткен оқу жылымен салыстырғанда +13%-ға артып отыр.
Қазақ тілі (оқу сауаттылығы) пәнінен
соңғы 3 жылғы мәлімет
Оқу жылдары |
ҰБТ-ке қатысқаны |
Пән мұғалімі |
«4» , «5» алған оқушы саны |
Білім сапасы |
«2» алған оқушы саны |
Үлгерімі |
2015-2016 |
8 |
К.Қыбраева |
8 |
100 % |
- |
100 % |
2016-2017 |
8 |
К.Қыбраева |
5 |
62,5 % |
- |
100 % |
2017-2018 |
8 |
К.Қыбраева |
8 |
100% |
- |
100% |
Айырмашылық |
|
|
|
+37,5% |
- |
- |
Қазақ тілі пәнінен білім сапасы өткен оқу жылымен салыстырғанда +37,5 %-ға артып отыр.
Математикапәнінен (математикалық сауаттылық)соңғы 3 жылғы мәлімет
Оқу жылдары |
ҰБТ-ке қатысқаны |
Пән мұғалімі |
«4» , «5» алған оқушы саны |
Білім сапасы |
«2» алған оқушы саны |
Үлгерімі |
2015-2016 |
8 |
А.Байданова |
6 |
75 % |
- |
100 % |
2016-2017 |
8 |
А.Байданова |
4 |
50 % |
1 |
87,5 % |
2017-2018 |
7 |
А.Байданова |
3 |
43% |
0 |
100% |
Айырмашылық |
|
|
|
-7 % |
|
+12,5 % |
Математика пәнінен 3 жылдық талдау бойынша білім сапасы -7 %-ға төмендеп, үлгерім +12,5 %-ға артқан. Пән мұғалімі А.Байданованың білім сапасы 100 %-ды көрсетті.
Физикапәнінен соңғы 3 жылғы мәлімет
Оқу жылдары |
ҰБТ-ке қатысқаны |
Пән мұғалімі |
«4» , «5» алған оқушы саны |
Білім сапасы |
«2» алған оқушы саны |
Үлгерімі |
2015-2016 |
1 |
Ж.Шалқарова |
1 |
100 % |
- |
100 % |
2016-2017 |
1 |
Ж.Шалқарова |
0 |
0 % |
- |
100 % |
2017-2018 |
1 |
М.Ноғайбаева |
1 |
100% |
- |
100 % |
Айырмашылық |
|
|
|
+100 % |
- |
0 |
Физика пәнінің мұғалімі Ж.Шалқарованың 2015-2016 оқу жылындағы білім сапасы 100% - ды құраса, 2016-2017 оқу жылында 0% - ды құрады , соңғы 2 жылдық салыстыру бойынша білім сапасы -100 %-ға төмендеген.
Физика пәнінің мұғалімі М.Ноғайбаеваның 2017-2018 оқу жылындағы білім сапасы 100% - ды құрады.
Биологияпәнінен соңғы 3 жылғы мәлімет
Оқу жылдары |
ҰБТ-ке қатысқаны |
Пән мұғалімі |
«4» , «5» алған оқушы саны |
Білім сапасы |
«2» алған оқушы саны |
Үлгерімі |
2015-2016 |
5 |
Г.Тамабаева |
4 |
80 % |
- |
100 % |
2016-2017 |
4 |
А.Ахметжанова |
1 |
25 % |
- |
100 % |
2017-2018 |
5 |
А.Ахметжанова |
2 |
40% |
- |
100 % |
Айырмашылық |
|
|
|
+15% |
|
- |
Биология пәнінің мұғалімі А. Ахметжанованың өткен оқу жылындағы білім сапасымен салыстырғанда +15%-ға артқан.
Білім сапасында(бейінді пәндерден) мұндай алшақтықтың болуы оқушылардың бірнеше дұрыс жауабы бар тапсырмаларды орындау дағдыларының төмен болуынан.
Химияпәнінен соңғы 3 жылғы мәлімет
Оқу жылдары |
ҰБТ-ке қатысқаны |
Пән мұғалімі |
«4» , «5» алған оқушы саны |
Білім сапасы |
«2» алған оқушы саны |
Үлгерімі |
2015-2016 |
- |
Ж.Унербекова |
- |
- |
- |
- |
2016-2017 |
1 |
Ж.Унербекова |
0 |
0 % |
- |
100 % |
2017-2018 |
4 |
Ж.Унербекова |
2 |
50% |
- |
100 % |
Айырмашылық |
|
|
|
50 % |
- |
100 % |
Химия пәнін 2016-2017 оқу жылымен салыстырғанда білім сапасы 50-%-ға артып отыр.
Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық жұмыстары мектепішілік бақылауда ұсталынды. ҰБТ-ге дайындық барысы оқу жылы бойында педагогикалық кеңесте 4 рет, директор жанындағы кеңесте 3 рет, ата-аналар жиналысында 4 рет қаралып, қабылданған шешімдер аясында оқушылармен түзету жұмыстары жүргізілді. ҰБТ-ге дайындық барысында жіберілген кемшіліктер бойынша пән мұғалімдеріне тәртіптік шаралар шаралар қолданылды.
ҰБТ қорытындысымен мектеп түлектерінің 3-і мемлекеттік грант иегері атанып жоғары оқу орындарына қабылданды. ҰБТ-ге қатыспаған 9 оқушының
6-ауы жоғары оқу орнына, 2-еуі колледждерге қабылданды. ҰБТ тапсырған
5 оқушы ақылы негізде жоғары оқу орындарына құжаттарын тапсырды.
Қауіпті болды:
ҰБТ-ке дайындық барысында Қазақстан тарихы, география, биология, химия пәндеріненорташа балл мен білім сапасыныңтөмен болуы;
Оқушылардың психологиялық тұрғыдан дайындығының төмен болуы, техникалық қателерге бой алдыруы;
Жаңа форматқа сай базаның (сауаттылық тапсырмаларының) аздығы;
Оқушылардың бірнеше дұрыс жауабы бар тапсырмалардан қатені көп жіберуі;
Екінші бейінді пәндерден сынама тест нәтижелерінің төмен болуы.
Мүмкіндігі:
ҰБТ-ге дайындық сабақтарын күнтізбелік жоспар бойынша, оқытудың жаңа тәсілдерін пайдалана отырып жүйелі жүргізу;
Сынама тест нәтижелері бойынша мазмұндық талдау арқылы түзету жұмыстарын сауатты жүргізу,
ҰБТ-ке дайындықбарысында мектеп психологтарыныңжұмыстары мен міндетті және таңдау пәндерінің дайындық жұмыстарын бақылауда ұстау және оқушылардың өзін-өзібағалауын іске асыру.
Ұсыныс:
1. Жаңа оқу жылында ҰБТ-ке дайындық жұмыстарының жүйелі жүргізілуін
бақылауға алу;
2.Оқушылардың информатика кабинеттерінде компьютермен тест жұмыстарына дайындалуын іске асыру;
3. Тестке дайындауда сатылап қайталау арқылы оқушылардың игермеген тақырыптарын анықтап, түзету жұмыстарын жүргізу;
4. Оқушылардыңөзін-өзі бағалауын іске асыру және әр оқушыда пәндер бойынша тестке дайындалу дәптерінің болуын міндеттеу;
5. ҰБТ-ке дайындық барысындапсихологиялық дайындық жұмыстарының жүргізілуін бақылауда ұстау.
6. Математикалық сауаттылыққа дайындық жұмыстарын бақылауға алу.