Материалы за Сентябрь 2022 года » Сш им Тарази
Zhambyl region
Жамбыл ауданы білім бөлімінің
"Тарази атындағы орта мектеп"
Education Department of Kordai district
Reception room :
+7(72636) 43-50-93
bookkeeping:
+7(72636) 23-11-37
Version for
visually impaired
» Материалы за Сентябрь 2022 года
Мектеп психологының жылдық жоспары
26
September
2022
Мектеп психологының жылдық жоспары
                                                                 Педагог-психологтың 202 2 -202 3  оқу жылына арналған жылдық жоспары             Мақсат: : білім беру процесіне қатысушылардың психологиялық денсаулығын қорғау мақсатында оқыту мен тәрбиелеу процесін психологиялық тұрғыдан қамтамасыз ету Міндеттер:  1. Тұлғаның жеке , жас ерекшеліктерін сондай –ақ тұлғааралық өзара әрекет ерекшеліктерін зерттеу                            2. Тұлғаның психикалық және тұлғалық дамуында кездесетін
Ұйымдастырушы педагогтың жылдық жоспары
20
September
2022
Ұйымдастырушы педагогтың жылдық жоспары
Ұйымдастырушы педагогтың 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспары Мақсаты:  Оқушылардың  түрлі шығармашылық әрекеттеріндегі қажеттіліктері мен қызығушылықтарына жағдай жасау. Мақсатқа жетелейтін негізгі міндеттер:  Оқушылардың жас ерекшеліктеріне  байланысты әр түрлі үйірмелер мен секцияларды ұйымдастыру Оқушылардың бос уақытын дұрыс ұйымдастыру  аясында әр түрлі мейрамдар, серуендер, экскурсиялар арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту Оқушыларды аудан, облыс көлемінде әр түрлі байқауларға
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарының жылдық жоспары
19
September
2022
Директордың оқу ісі жөніндегі орынбасарының жылдық жоспары
Әкім Тарази атындағы тірек мектебі (РО) директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасарының жылдық ЖОСПАРЫ Тақырыбы:  «Сапалы білімнің қолжетімділігін қамтамасыз ету арқылы білімнің бәсекеге қабілеттілігін арттыру» Мақсаты:  базалық және бейіндік оқытуды толық дерлік жүзеге асыру, ауыл мектебі балаларының оқу қабілеттері мен жеке тұлғалық ерекшеліктерін, бейімділігін ескере отырып, сапалы біліммен қамтамасыз ету, кең ауқымды ақпаратпен жұмыс жасай білуге дайын өз білімін жүзеге асыра алатын құзырлы