2017-2018 оқу жылындағы Ұлттық бірыңғай тестілеудің талдауы » Сш им Тарази
Жамбылская область
Жамбыл ауданы білім бөлімінің
"Тарази атындағы орта мектеп"
отдела образования Кордайского района
Приемная
+7(72636) 43-50-93
Бухгалтерия
+7(72636) 23-11-37
Версия для
слабовидящих
» » 2017-2018 оқу жылындағы Ұлттық бірыңғай тестілеудің талдауы
26
январь
2019

2017-2018 оқу жылындағы Ұлттық бірыңғай тестілеудің талдауы

2017-2018 оқу жылындағы Ұлттық бірыңғай тестілеудің талдауы

2017-2018 оқу жылындамектеп түлектерінің жоғары оқу орнына түсу үшін тапсырылатын Ұлттық бірыңғай тестілеудің жаңа форматымен оқушыларды, пән мұғалімдері мен ата-аналарды таныстыру жұмыстары жүргізілді. Әр оқушының жеке педагогикалық-психологиялық-әлеуметтік картасы жасалынып, бұл картаға оқу жылында алынған сынама тестілеу нәтижелері тіркеліп, мониторинг жүргізілді. Мектеп бітіруші түлектердіЕНТ-ке дайындық жұмысының жоспары төрт бөлімді қамтыды:

·Ұйымдастырушылық-әдістемелік жұмыс;

·Оқушылармен жұмыс;

·Педагогикалық ұжыммен жұмыс;

·Ата-аналармен жұмыс.

Барлық пәндер бойынша аптасына 1 сағаттан жылына 34 сағатқа қосымша ақысыз дайындық сабақтарының кестесі жасалынып бекітілді. Әрине оқу жылының басында жаңа форматқа сәйкес тесттер базасы жоқтың қасы болып, пән мұғалімдеріне сауаттылық тапсырмаларын дайындау өз қиындығын туғызды. Дегенмен дайындық жұмыстарында сынама тестілеу тапсырмалары «Достық» , Юстади білім беру орталығының әдістемелеріне негізделініп алынса, кейінгі дайындық жұмыстары Ұлттық тестілеу орталығының тапсырмаларымен алынды. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 02.05. 2017 жылғы № 204 бұйрығымен бекітілген «Ұлттық бірыңғай тестілеуді және кешенді тестілеуді өткізу қағидалары» негізінде Ұлттық бірыңғай тестілеуге мектеп бітіруші 17 түлектің 8-і қатысты. 9 оқушы өз өтініштерімен ЕНТ-денбосатылды.

Ұлттық бірыңғай тестілеуге қатысу көрсеткіші 47 %-ды құрады.

 

оқу жылы

ЕНТ-ге қатысқан оқушы саны

үлесі

2015-2016

8

80 %

2016-2017

8

72,7 %

2017-2018

8

47 %

 

Мектеп бойынша жалпы орташа балл 92,28 (өткен оқу жылындағы ЕНТ қорытындысымен салыстырғанда ( +21,72)-ке артты.

Оқушылардың 37,5 %-ы (3 оқушы) 100 балдан жоғары жинады:

р/с

Оқушының аты-жөні

Жинаған балы

1

Асанов Төре

123 балл

2

Бейбітова Аружан

115 балл

3

Әліпбай Ақниет

105 балл

оқу жылы

оқушы саны

үлесі

өзгерісі

2015-2016

2

25 %

-18

2016-2017

1

12,5 %

-12,5

2017-2018

3

37,5

+25

Межелі 50 балды жинай алмаған оқушылар:жоқ.

 

Шекті деңгейді ала алмаған оқушылар үлесі - жоқ.

Орташа балдың 3 жылдық көрсеткіші

 

 

2015-2016 оқу жылы

2016-2017 оқу жылы

2017-2018 оқу жылы

айырмасы

(өткен жылмен салыстырғанда)

Оқушы саны

Жалпы балл

Орташа балл

Оқушы саны

Жалпы балл

Орташа балл

Оқушы саны

Жалпы балл

Орташа балл

Орташа балл

10

674

84,25

11

425

70,56

8

646

92,28

+21,72

 

 

 

ЕНТ нәтижесі бойынша орташа балл 3 жылда 2015-2016 жылы 98,14 балдан 2016-2017 жылы 70,56балға өзгерісі -27,58 балға төмен болса, өткен 2017-2018 оқу жылымен салыстырғанда +21,72 балға артып отыр.

 

2017-2018 оқу жылында бейіндік пәндері бойынша білім сапасы мен үлгерімі дәрежесі

 

Пәндер

"5"

"4"

"3"

"2"

Білім сапасы

Биология

1

1

3

0

67

География

0

0

1

0

0

Химия

1

1

2

0

50

Математика

1

0

0

0

100

Физика

0

1

0

0

100

Ағылшын тілі

0

0

1

0

0

Дүниежүзі тарихы

0

1

0

0

100

 

2017-2018 оқу жылында міндетті пәндер бойынша білім сапасы мен үлгерім дәрежесі

 

Пән атауы

матем сауат

оқу сауат

Қаз тарихы

оқушы саны

7

8

8

«5»

2

3

1

«4»

1

5

5

«3»

4

0

1

«2»

0

0

1

Орташа балл

12,4

15,1

15,1

Білім сапасы

43 %

100 %

88 %

Үлгерімі

87,5 %

100 %

87,5%

 

Міндетті пәндерден оқушылардың математикалық сауаттылық тапсырмаларын орындау деңгейінің орташа балы мен сапасының төмен екендігін көреміз.

2017-2018 оқу жылындағы жекелеген пәндердің білім сапасы мен үлгерім деңгейі

Негізгі пәндер

Пәндер

"5"

"4"

"3"

"2"

Білім сапасы

Оқу сауаттылығы

3

5

0

0

100

Қазақстан тарихы

1

5

1

1

88

Математикалық сауаттылық

2

1

4

0

43

 

Бейіндік пәндер

География

0

0

1

0

0

Биология

1

1

3

0

67

физика

0

1

0

0

100

химия

1

1

2

0

50

математика

1

0

0

0

100

Ағылшын тілі

0

0

1

0

0

Дүниежүзі тарихы

0

1

0

0

100

Пәндердің орташа балының 3 жылдық салыстырмалы талдауын жүргізе алмаймыз, себебі міндетті және таңдау пәндерінің орташа балы өткен оқу жылдарында 25 балға қатысты болса, жаңа формат бойынша міндетті пәндердің орташа балы 20 балға, таңдау пәндерінің орташа балы 40 балға қатысты шығарылған. Сондықтан 3 жылдық салыстырмалы талдау пәндердің білім сапасы бойынша шығарылды.

Негізгі пәндер бойынша ЕНТ-ның білім сапасының салыстырмалы көрсеткіші

Пән аты

Білім

сапасы

Орта-

ша балл

Білім

сапасы

Орта-

ша

балл

Білім

сапасы

Орта-

ша

балл

2015-2016

2016-2017

2017-2018

Қазақ тілі оқу сауаттылығы)

100

21,7

100

20,2

100

15,1

Орыс тілі

85,7

15,2

75

15,3

 

 

Математика (математикалық сауаттылық)

100

17,4

75

14,3

43

12,4

Биология

100

22,5

80

17,2

67

25

География

100

20,5

50

13,5

0

15

Физика

 

 

100

13

100

30

Математика

 

 

 

 

100

37

Шет тілі (ағылшын)

100

22

 

 

0

19

Қазақстан тарихы

100

21,8

87,5

18,5

88

15,1

Дүниежүзі тарихы

 

 

 

 

100

30

Қазақстан тарихы пәнінен соңғы 3 жылғы мәлімет

Оқу жылдары

ЕНТ-ке қатысқаны

Пән мұғалімі

«4» , «5» алған оқушы саны

Білім сапасы

«2» алған оқушы саны

Үлгерімі

2015-2016

8

Х.Махатова

7

87,5 %

-

100 %

2016-2017

8

Х.Махатова

6

75 %

-

100 %

2017-2018

8

Х.Махатова

6

88%

1

87,5%

Айырмашылық

0

 

 

+13 %

-

-12,5%

Қазақстан тарихы пәніненөткен оқу жылымен салыстырғанда +13%-ға артып отыр.

Қазақ тілі (оқу сауаттылығы) пәнінен соңғы 3 жылғы мәлімет

Оқу жылдары

ЕНТ-ке қатысқаны

Пән мұғалімі

«4» , «5» алған оқушы саны

Білім сапасы

«2» алған оқушы саны

Үлгерімі

2015-2016

8

К.Қыбраева

8

100 %

-

100 %

2016-2017

8

К.Қыбраева

5

62,5 %

-

100 %

2017-2018

8

К.Қыбраева

8

100%

-

100%

Айырмашылық

 

 

 

+37,5%

-

-

Қазақ тілі пәнінен білім сапасы өткен оқу жылымен салыстырғанда +37,5 %-ға артып отыр.

Математикапәнінен (математикалық сауаттылық)соңғы 3 жылғы мәлімет

Оқу жылдары

ЕНТ-ке қатысқаны

Пән мұғалімі

«4» , «5» алған оқушы саны

Білім сапасы

«2» алған оқушы саны

Үлгерімі

2015-2016

8

А.Байданова

6

75 %

-

100 %

2016-2017

8

А.Байданова

4

50 %

1

87,5 %

2017-2018

7

А.Байданова

3

43%

0

100%

Айырмашылық

 

 

 

-7 %

 

+12,5 %

 

Математика пәнінен 3 жылдық талдау бойынша білім сапасы -7 %-ға төмендеп, үлгерім +12,5 %-ға артқан. Пән мұғалімі А.Байданованың білім сапасы 100 %-ды көрсетті.

Физикапәнінен соңғы 3 жылғы мәлімет

Оқу жылдары

ЕНТ-ке қатысқаны

Пән мұғалімі

«4» , «5» алған оқушы саны

Білім сапасы

«2» алған оқушы саны

Үлгерімі

2015-2016

1

Ж.Шалқарова

1

100 %

-

100 %

2016-2017

1

Ж.Шалқарова

0

0 %

-

100 %

2017-2018

1

М.Ноғайбаева

1

100%

-

100 %

Айырмашылық

 

 

 

+100 %

-

0

Физика пәнінің мұғалімі Ж.Шалқарованың 2015-2016 оқу жылындағы білім сапасы 100% - ды құраса, 2016-2017 оқу жылында 0% - ды құрады , соңғы 2 жылдық салыстыру бойынша білім сапасы -100 %-ға төмендеген.

Физика пәнінің мұғалімі М.Ноғайбаеваның 2017-2018 оқу жылындағы білім сапасы 100% - ды құрады.

Биологияпәнінен соңғы 3 жылғы мәлімет

Оқу жылдары

ЕНТ-ке қатысқаны

Пән мұғалімі

«4» , «5» алған оқушы саны

Білім сапасы

«2» алған оқушы саны

Үлгерімі

2015-2016

5

Г.Тамабаева

4

80 %

-

100 %

2016-2017

4

А.Ахметжанова

1

25 %

-

100 %

2017-2018

5

А.Ахметжанова

2

40%

-

100 %

Айырмашылық

 

 

 

+15%

 

-

 

Биология пәнінің мұғалімі А. Ахметжанованың өткен оқу жылындағы білім сапасымен салыстырғанда +15%-ға артқан.

Білім сапасында(бейінді пәндерден) мұндай алшақтықтың болуы оқушылардың бірнеше дұрыс жауабы бар тапсырмаларды орындау дағдыларының төмен болуынан.

Химияпәнінен соңғы 3 жылғы мәлімет

Оқу жылдары

ЕНТ-ке қатысқаны

Пән мұғалімі

«4» , «5» алған оқушы саны

Білім сапасы

«2» алған оқушы саны

Үлгерімі

2015-2016

-

Ж.Унербекова

-

-

-

-

2016-2017

1

Ж.Унербекова

0

0 %

-

100 %

2017-2018

4

Ж.Унербекова

2

50%

-

100 %

Айырмашылық

 

 

 

50 %

-

100 %

 

Химия пәнін 2016-2017 оқу жылымен салыстырғанда білім сапасы 50-%-ға артып отыр.

Ұлттық бірыңғай тестілеуге дайындық жұмыстары мектепішілік бақылауда ұсталынды. ЕНТ-ге дайындық барысы оқу жылы бойында педагогикалық кеңесте 4 рет, директор жанындағы кеңесте 3 рет, ата-аналар жиналысында 4 рет қаралып, қабылданған шешімдер аясында оқушылармен түзету жұмыстары жүргізілді. ЕНТ-ге дайындық барысында жіберілген кемшіліктер бойынша пән мұғалімдеріне тәртіптік шаралар шаралар қолданылды.

ЕНТ қорытындысымен мектеп түлектерінің 3-і мемлекеттік грант иегері атанып жоғары оқу орындарына қабылданды. ЕНТ-ге қатыспаған 9 оқушының

6-ауы жоғары оқу орнына, 2-еуі колледждерге қабылданды. ЕНТ тапсырған

5 оқушы ақылы негізде жоғары оқу орындарына құжаттарын тапсырды.

Қауіпті болды:

ЕНТ-ке дайындық барысында Қазақстан тарихы, география, биология, химия пәндеріненорташа балл мен білім сапасыныңтөмен болуы;

Оқушылардың психологиялық тұрғыдан дайындығының төмен болуы, техникалық қателерге бой алдыруы;

Жаңа форматқа сай базаның (сауаттылық тапсырмаларының) аздығы;

Оқушылардың бірнеше дұрыс жауабы бар тапсырмалардан қатені көп жіберуі;

Екінші бейінді пәндерден сынама тест нәтижелерінің төмен болуы.

Мүмкіндігі:

ЕНТ-ге дайындық сабақтарын күнтізбелік жоспар бойынша, оқытудың жаңа тәсілдерін пайдалана отырып жүйелі жүргізу;

Сынама тест нәтижелері бойынша мазмұндық талдау арқылы түзету жұмыстарын сауатты жүргізу,

ЕНТ-ке дайындықбарысында мектеп психологтарыныңжұмыстары мен міндетті және таңдау пәндерінің дайындық жұмыстарын бақылауда ұстау және оқушылардың өзін-өзібағалауын іске асыру.

 

Ұсыныс:

1. Жаңа оқу жылында ЕНТ-ке дайындық жұмыстарының жүйелі жүргізілуін

бақылауға алу;

2.Оқушылардың информатика кабинеттерінде компьютермен тест жұмыстарына дайындалуын іске асыру;

3. Тестке дайындауда сатылап қайталау арқылы оқушылардың игермеген тақырыптарын анықтап, түзету жұмыстарын жүргізу;

4. Оқушылардыңөзін-өзі бағалауын іске асыру және әр оқушыда пәндер бойынша тестке дайындалу дәптерінің болуын міндеттеу;

5. ЕНТ-ке дайындық барысындапсихологиялық дайындық жұмыстарының жүргізілуін бақылауда ұстау.

6. Математикалық сауаттылыққа дайындық жұмыстарын бақылауға алу.